Jeetje alweer twee jonge kinderen, triest. Er zijn verdenkingen dat het om een familiedrama gaat, lekker dan ( maar niet heus)
Kreeg net de schrik van mijn leven! Mijn familie woont in die straat op de foto leek het hun huis. Ik kan niet eens "gelukkig" zeggen want dat staat zo ontzettend fout, maar bleek het het huis van de buren.
Lijkt me dat je daar nu ook niet echt prettig meer rondloopt. Sterkte voor alle betrokkenen en gecondoleerd heel veel sterkte. Ook voor je familie vreselijk om dit van zooo dichtbij mee te maken.
Verschrikkelijk.. arme kindjes. Ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen ook meeneemt de dood in. En ook nog op zo'n afschuwelijke manier.
Staat in de krant dat het vrijwel zeker een familiedrama is en dat een familielid de brand aan gestoken heeft. Gezin was bekend bij verschillende hulpinstanties vanwege overlast en huiselijk geweld. Er zijn op de lichamen verwondingen gevonden die niks met brand te maken hebben. Ze lagen in scheiding en vrouw zou eind van de maand met kinderen gaan verhuizen. Man heeft tijdje geleden op social media geschreven dat hij weinig ruimte voor zichzelf in huis had en raadde andere aan om nooit aan kinderen en vrouw te beginnen ivm hoop gezeik, ruimte enz....
Ik vind het filmpje van die vader op zn facebook pagina ook wel heel bizar... zeker nu je (waarschijnlijk) weet wat hij gedaan heeft met zn gezinnetje....