Wij willen er en buggy bij voor kleine ritjes. Op welke kan een maxi cosi met adapters worden geplaatst? Dit leek mij wel handig omdat wij in een autovrije zone wonen en het een nogal een tippel is van de auto naar ons huis. Dan hoef ik niet zo te sjouwen met de maxi cosi. Dus wie weet het?
nuna pepp zijn adapters voor te krijgen. Je kunt ook een ergonomische drager (draagdoek, SSC of ringsling) gebruiken voor kleine stukjes
Ha..ha.. ja die heb ik ook hoor (Manduca, Bondolino en een ringsling). Maar als dochter net lekker ligt te slapen dan vind ik het zonde om haar waker te maken. Daarbij is het ook niet heel praktisch met een kind dat net kan lopen en halverwege toch getild wil worden Maar je brengt me wel op een idee want ik kan voor mijn oudste dan wel mijn ringsling gebruiken. Maar de jongste wil ik dus graag in de cosi mee kunnen nemen.
Wij hebben de quinny zapp aangeschaft ook om naar de auto te lopen. Adapters zitten er bij als je hem koopt
de titanium breeze (titanium baby) kun je adaptors bij kopen en dan kun je zo de maxi cosi erop klikken. Hele fijne buggy (vind ik dan haha)