Wat kopen voor grote broer?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Nymeria, 9 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    668
    656
    93
    Vrouw
    Hallo,

Een vriendin van me krijgt binnenkort haar 2e kindje, een meisje. Haar eerste kind is een hele lieve jongen van 10. Die dolblij is dat hij een zusje krijgt.
    Nu zou ik heel graag, als de baby is geboren, ook iets leuks aan hem willen geven.
    Maar kan gewoon niet zo goed bedenken wat??
    Ik ga voor de baby een armbandje met gegraveerde naam geven. Dacht miss een armband voor hem. Maar dan met naam van de baby of zn eigen naam?
    Of iets van een shirt met een tekst erop als: grote broer van ..(babynaam)...
    Of een leuk voorleesboek, dat hij z’n zusje kan voorlezen?

Iemand nog tips of ideeën?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Jongen van 10 met een armbandje? Ik zie dat in mijn omgeving niet. Zou dan eerder een horloge doen als hij dat leuk vindt als je een sieraad wil geven :) ik zou echt iets persoonlijks geven voor hem, niet iets met de naam van een zusje erop.

Vind hij Lego niet leuk? Of stel een pakket samen waarin hij elke dag een week lang een klein cadeautje uit mag,iets lekkers, cool waterpistool etc

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Een stoere armband is leuk als het daar een jongen voor is. Zou dan zonder naam doen of eventueel met zijn eigen naam.

En anders iets wat hij leuk vindt. Dus inderdaad bv. Lego of een leuk boek (maar dan geen voorleesboek, gewoon een boek wat hij zelf meteen kan lezen) of een spel ofzo.

4. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Misschien iets van een pakket voor grote jongens om te chillen. Dus een doosje/mand met een Donald Duck, zak schepsnoep, oordopjes (als grapje voor als de baby huilt, maar misschien toch best handig) etc.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Een armbandje voor een jongen van 10 lijkt mij niet echt iets. Ik ken in ieder geval geen jongetjes die dat leuk zouden vinden. Ik zou inderdaad eerder voor een leuk zomerpakketje gaan, zoals hierboven al werd genoemd met een Donald Duck en een grote zak snoep of zo. Of zo’n lekker asociaal groot waterkanon doet het ook altijd heel goed. Of een bioscooppakketje, met bioscoopbonnen, popcorn, zak m&m’s, zoiets.

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Mijn zoon is ruim 9 maar die zie ik niet met een armbandje of shirt met 'grote broer van..'.
    Denk dat je gewoon iets moet bedenken wat een jongen van 10 leuk vindt.
    Lego, tegoedbon voor PS/Xbox oid, biosbon, iets van de favo voetbalclub etc etc.
    Iets goedkoper maar zeker heel erg leuk is idd een pakketje met tijdschrift, snoepjes etc

7. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Mijn zoon is tien maar die zou absoluut niet zo’n shirt aantrekken of een armbandje met naam omdoen.

Ik zou gaan voor bovenstaande, een leuk pakketje.

8. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    668
    656
    93
    Vrouw
    Ja ik dacht al dat een armbandje of shirt niet zo leuk zouden zijn.
    Ik ga denk ik indd voor een cadeaumandje. Even kijken wat ik kan vinden. Miss dat ik er dan een soort van kraammand van maak. Elke dag een cadeautje. Maar anders gewoon in 1x. Ligt er ook beetje aan wanneer ik langs kan gaan natuurlijk.
    Hij vind Donald duck indd heel erg leuk dus dat komt mooi uit.

Athina vindt dit leuk.
  9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is inderdaad het leukste - en ik zou het geven als 'kijk, je hebt nu voor een week cadeautjes (bv) dus iedere dag 1 ! Maarja, ik zie natuurlijk niet wat jij doet als ik weg ben ;) ! Donald duck, oordopjes en wat eetbaars vind ik in elk geval erg leuk :) -

10. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Is dit wellicht leuk om te geven? Kan je helemaal personaliseren en dan kan grote broer het boek voorlezen aan zijn zusje :)

https://www.mijnliefsteboek.nl

11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    Een leuke mand en dan de eerste week elke dag een cadeautje openmaken
    Bv een vakantie doeboek, klein doosje lego, iets lekkers, stripboek, sleutelhanger, moppenboekje ofzo

12. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Dat zou ik niet doen, dat is het namelijk nog steeds geen kado voor hem.

Je kan een mini abbo geven op de Donald duck of ps4 bon etc
    Hier wordt mijn zoon van bijna 10 wel gelukkig van een stoere leren armband of riem.

13. Sopje1234

Sopje1234 Bekend lid

30 okt 2018
    828
    534
    93
    Dat is leuk om de baby te geven maar is geen cadeau voor hem.

14. Sopje1234

Sopje1234 Bekend lid

30 okt 2018
    828
    534
    93
    Iets wat hij leuk vindt. Een grote legodoos als hij dat (nog) leuk vindt of een game. Misschien een bioscoopbon voor hem en een vriendje.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh over dat moppenboek: hier op school is bij alle jongens het kidsweek moppenboek helemaal favoriet :p . Kost 4,99 er zijn meerdere delen.. Leuk klein boekje ook.. 9 bij 13 ofzo?

Deel Deze Pagina