Hallo, Een vriendin van me krijgt binnenkort haar 2e kindje, een meisje. Haar eerste kind is een hele lieve jongen van 10. Die dolblij is dat hij een zusje krijgt. Nu zou ik heel graag, als de baby is geboren, ook iets leuks aan hem willen geven. Maar kan gewoon niet zo goed bedenken wat?? Ik ga voor de baby een armbandje met gegraveerde naam geven. Dacht miss een armband voor hem. Maar dan met naam van de baby of zn eigen naam? Of iets van een shirt met een tekst erop als: grote broer van ..(babynaam)... Of een leuk voorleesboek, dat hij z’n zusje kan voorlezen? Iemand nog tips of ideeën?
Jongen van 10 met een armbandje? Ik zie dat in mijn omgeving niet. Zou dan eerder een horloge doen als hij dat leuk vindt als je een sieraad wil geven ik zou echt iets persoonlijks geven voor hem, niet iets met de naam van een zusje erop. Vind hij Lego niet leuk? Of stel een pakket samen waarin hij elke dag een week lang een klein cadeautje uit mag,iets lekkers, cool waterpistool etc
Een stoere armband is leuk als het daar een jongen voor is. Zou dan zonder naam doen of eventueel met zijn eigen naam. En anders iets wat hij leuk vindt. Dus inderdaad bv. Lego of een leuk boek (maar dan geen voorleesboek, gewoon een boek wat hij zelf meteen kan lezen) of een spel ofzo.
Misschien iets van een pakket voor grote jongens om te chillen. Dus een doosje/mand met een Donald Duck, zak schepsnoep, oordopjes (als grapje voor als de baby huilt, maar misschien toch best handig) etc.
Een armbandje voor een jongen van 10 lijkt mij niet echt iets. Ik ken in ieder geval geen jongetjes die dat leuk zouden vinden. Ik zou inderdaad eerder voor een leuk zomerpakketje gaan, zoals hierboven al werd genoemd met een Donald Duck en een grote zak snoep of zo. Of zo’n lekker asociaal groot waterkanon doet het ook altijd heel goed. Of een bioscooppakketje, met bioscoopbonnen, popcorn, zak m&m’s, zoiets.
Mijn zoon is ruim 9 maar die zie ik niet met een armbandje of shirt met 'grote broer van..'. Denk dat je gewoon iets moet bedenken wat een jongen van 10 leuk vindt. Lego, tegoedbon voor PS/Xbox oid, biosbon, iets van de favo voetbalclub etc etc. Iets goedkoper maar zeker heel erg leuk is idd een pakketje met tijdschrift, snoepjes etc
Mijn zoon is tien maar die zou absoluut niet zo’n shirt aantrekken of een armbandje met naam omdoen. Ik zou gaan voor bovenstaande, een leuk pakketje.
Ja ik dacht al dat een armbandje of shirt niet zo leuk zouden zijn. Ik ga denk ik indd voor een cadeaumandje. Even kijken wat ik kan vinden. Miss dat ik er dan een soort van kraammand van maak. Elke dag een cadeautje. Maar anders gewoon in 1x. Ligt er ook beetje aan wanneer ik langs kan gaan natuurlijk. Hij vind Donald duck indd heel erg leuk dus dat komt mooi uit.
Dat is inderdaad het leukste - en ik zou het geven als 'kijk, je hebt nu voor een week cadeautjes (bv) dus iedere dag 1 ! Maarja, ik zie natuurlijk niet wat jij doet als ik weg ben ! Donald duck, oordopjes en wat eetbaars vind ik in elk geval erg leuk -
Is dit wellicht leuk om te geven? Kan je helemaal personaliseren en dan kan grote broer het boek voorlezen aan zijn zusje https://www.mijnliefsteboek.nl
Een leuke mand en dan de eerste week elke dag een cadeautje openmaken Bv een vakantie doeboek, klein doosje lego, iets lekkers, stripboek, sleutelhanger, moppenboekje ofzo
Dat zou ik niet doen, dat is het namelijk nog steeds geen kado voor hem. Je kan een mini abbo geven op de Donald duck of ps4 bon etc Hier wordt mijn zoon van bijna 10 wel gelukkig van een stoere leren armband of riem.
Iets wat hij leuk vindt. Een grote legodoos als hij dat (nog) leuk vindt of een game. Misschien een bioscoopbon voor hem en een vriendje.
oh over dat moppenboek: hier op school is bij alle jongens het kidsweek moppenboek helemaal favoriet . Kost 4,99 er zijn meerdere delen.. Leuk klein boekje ook.. 9 bij 13 ofzo?