iemand uit winterswijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ga over 3 weken op vakantie naar winterswijk
    Iemand tips wat leuk is om tedoen?
    Heb 2 kleine kids 2 van 1,5 en 3 jaar

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ja ik woon er. naar welke camping ga je? we hebben hier een binnenspeeltuin dat heet de sevink molle, een binnenzwembad. over de grens in duitsland op een uurtje rijden zitten een aantal leuke dierentuinen. als het mooi weer is, is koffieboerderij groot nibbelink in sinderen leuk. in eibergen zit het hof van eckbergen.

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
  4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
  5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb er helaas in de buurt gewoond. Op het stadscentrum na waarbij het wel eens leuk is om over de markt te lopen ben ik er gauw doorheen en vind ik het retesaai en vervelend.

Ik ken natuurlijk niet alle mensen daar, maar de mensen die ik daar ken zijn ook nog eens vervelend en stug. Dus nee, geen goede ervaringen, sorry :D Waarom ga je er eigenlijk naartoe? Is het vrijwillig of hebben ze je gedwongen? :)

6. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    In Lievelde (dichtbij Megepret = superleuk by the way) en tegenover museum Erve Kots zit een kaasboerderij. Deze heet kaasboerderij Weenink. Ze verkopen daar lekker ijs, en de kids kunnen daar koeien aaien, kaas proeven, nepkoe melken etc. Ook hebben ze een groot springkussen.

Veel plezier in Winterswijk en omgeving!

7. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wij zijn sinds vrijdag terug uit Groenlo, en heeeeeel erg leuk gehad. 2 keer bij weenink geweest voor die heerlijke kaas. Verder zijn we ook naar het land van jan klaassen geweest. het centrum van winterswijk bekeken. naar kasteel de berg geweest in s'heerenberg en gewandeld rond kasteel hackfort en nog veel meer. ( zoon is op het moment toch van de ridders etc dus heel gaaf )
    En volgens mij zit je rond die tijd in de periode dat er een aantal evenementen worden georganiseerd ( zag ik althans op verschillende borden aangegeven in die omgeving ) Veel plezier daar !

8. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    oh ja eind vd maand is er hier bloemencorso en kermis met vele leuke aktiviteiten voor jong en oud!!

@joycey dan ben je vast mij niet tegengekomen want ik ben niet vervelend en stug;)

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vind het centrum van Winterswijk eigenlijk wel leuk :p

Ook kun je naar avonturenpark sevink... Wat velen niet weten is dat wanneer je betaald hebt en je gaat weer weg je een stempel kunt halen zodat je bijv een uur later er gewoon weer in kunt zo gaan wij regelmatig een ochtend en dan tussen de middag naar huis en in de middag weer terug

Zwembad Bahia in Bocholt is mooi maar daar betaal je per uur, Groenli heeft ook een heel mooi zwembad, zwembad Winterswijk is niet echt super maar best leuk voor een ochtendje

En zoals aapje al zegt ... Eind augustus is er bloemencorso en kermis

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wij gaan jaarlijks naar Groenlo en zijn dan ook vaak in Winterswijk te vinden, ik vind het er heerlijk. sluit het niet uit dat we ooit nog die kant op gaan te wonen.

Erve Kots is ook heel leuk!

Tricie83, zat je op Marveld? Dan zaten we er vast tegelijk ;)

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    klopt trico op Marveld , zijn er nu een paar keer geweest en blijf het een fantastisch park vinden. wij zaten bij mh37 jullie ?
    Misschien hebben we elkaar wel gezien haha.

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ga naar twee bruggen ga pas 2 sept dus ben net telaat voor de corso die had ik al geziennop internet

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36

o dan zaten jullie in een huisje, dan ben ik vast nog wel langs je gelopen, heb met mijn man nog een hele wandeling gemaakt.
    wij zaten op H54 met onze caravan.

14. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    hahaha dan hebben wij vast een wandeling langs jullie gemaakt, even naar de slinge vindt dat zo'n mooi idylisch riviertje net alsof je in het buitenland bent.
    Gelijk een ommetje gemaakt over de camping. Ziet er ook heel mooi uit. ( Ik ben alleen licht claustrofobisch aangelegd en zou een stacaravan niet aandurven.)
    ben nou wel benieuwd of we elkaar gezien hebben, we zaten in ieder geval de eerste vrijdag meteen bij het buitenbad met die hitte.

15. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    O en mammie van 2 , dat is jammer want volgens mij was die wel leuk geweest. maar er is echt meer dan genoeg te doen in die omgeving, komt helemaal goed.

16. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    8 September is er bloemencorso bij ons in Lichtenvoorde.
    Dan begint ook de kermis hier. Misschien dat jullie hier kunnen komen kijken.

17. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Kom dan naar het bloemencorso in Lichtenvoorde, dat is het tweede weekend van september. Het is een hele mooie corso (tweede grootste van NL, zei ze best een beetje trots:D:D)

18. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Twee Bruggen is een heel mooi vakantiepark (van horen zeggen) met een leuk entertainment-programma.

Even op de fiets baar de kinderboerderij (freriks) in Winterswijk is leuk, Sevink Molen (zowel binnen als buiten) is een aanrader. Bij mooi weer naar het Strandbad (zo heet dat ook), misschien heeft het Openluchttheater nog een leuke voorstelling, voor campingliefhebbers is Obelink (grote campingwinkel (echt vlakbij) een must en verder vermaak je je denk ik wel op het vakantiepark hoor.

Fijne vakantie!

19. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36

dan moeten we mekaar vast wel voorbij zijn gekomen, met die hitte zaten wij ook bij het zwembad. maar dan zaten we er toch niet tegelijk, tenmnste niet lang, want die hete vrijdag was de dag dat wij weggingen. al zijn we savonds pas tegen 8 uur vertrokken. eerst nog lekker hele dag gedobberd in het zwembad, poeh wat was het heet toen.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Aanrader dierenpark Anholt in dl halfuur rijden erg mooi en zeker niet duur. Ook vind je het grootste heggendoolhof in ruurlo samen met een leuke kabouterwandelroute bij pannenkoek boerderij Heikamp in ruurlo

Fijne vakantie,
    Ooh steengroeve in Winterswijk ook heel mooi

Deel Deze Pagina