Ik zit me te ergeren aan mijn haar. Dooie puntjes en zo. Dus tijd voor de kapper. Wat vinden jullie, gewoon de puntjes eraf of een nieuwe korte coupe? Het zit nu zo:
Het is nu ook niet super lang toch? Ik zou een nieuwe coupe nemen. Niet perse kort maar gewoon een ander model erin. en ja, dan wordt het wel wat korter maar dan zit het wel beter. Je kunt het beste advies vragen aan je kapper
Voor mij is dit lang. Maar ik denk dat ik nog maar even wacht tot ik zeker weet dat ik het wil afknippen haha
Ik vind dit al kort (ivm mijn haar). Zou gewoon de puntjes knippen en weer even een model etc. Dan met een volume mouse de föhn erop, punten naar binnen stylen en klaar is je nieuwe, maar niet al te korte coupe
Ik denk dat een korter kapsel je wel goed zou staan. Gewoon lekker doen.. is een keer wat anders en het is zo weer aangegroeid als je het niets vind toch?
Sluit ik me bij aan ik zou alleen de puntjes bij laten knippen, een hele grove krul laten zetten en dan lekker in laagjes
Ik zou het in jouw geval ook niet doen. Sommige mensen hebben echt een hoofd voor kort haar. Ik denk dat bij jou lang haar mooier staat.
Wauw! Ik zou alleen de dode puntjes eraf halen, want die "lekker korte, pittige" kapsels vind ik dus altijd vreselijk.