Helderrood bloedd 5 weken na bevalling normaal?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door debster2009, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hallo meiden,

Bij mijn dochter heb ik een week of 4/5 gevloeid na de bevalling. Dit begon toen met helderrood bloed en werd steeds meer oud bloed, voordat het stopte.
    Ik ben nu bijna 5 weken geleden bevalling van een zoontje. Super bevalling geweest, snel weer op de been. Heb normaal gevloeid en rond 3 weken had ik bruinverlies.
    Nu heb ik sinds een aantal dagen weer helderrood bloedverlies. Best wel hoeveelheden ook, wel wat minder dan een menstruatie.
    Een menstruatie kan het denk ik niet zijn, hebben jullie dit ook gehad? Nu lees ik ook dingen op internet over stukjes die zijn achtergebleven in de baarmoeder, maar dat vind ik nog een beetje te voorbarig.
    Ik bel maandag voor de zekerheid de huisarts, maar ben benieuwd of dit jullie bekend voorkomt.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Waarom zou het geen menstruatie kunnen zijn denk je? Was het eerste dat in mij op kwam, al moet ik zeggen dat ik er echt geen verstand van heb en ook geen ervaring mee heb.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja het klinkt mij toch ook echt als een menstruatie in de oren hoor. Een van de andere meimama's 2011 is op moederdag bevallen en was zeker twee weken ook al ongesteld hoor.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Kan best, ik werd ongi toen mijn dochtertje 6 weken was.
    Was ook een andere ongi dan ik gewend was.... niet pijnlijk en vrij licht.
    Maar had mijn eisprong ook al weer gevoeld (wel raar, werd 1 week erna al ongi dus ontregeld).

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik had een menstruatie eigenlijk uitgesloten, dacht niet dat dat zo snel weer kon. Maar het lijkt er nu inderdaad op, het bloeden is heftiger geworden dus we houden het maar even op een menstruatie!
    Bedankt meiden!

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb na vier weken ook weer rood bloed gehad en na zes weken was het helemaal over. Zou me niet teveel zorgen maken. Kán natuurlijk wel een menstruatie zijn!

Deel Deze Pagina