Mogen containers al zo vroeg buiten?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #1 kleintje88, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Misschien ben ik wel een zeur hoor... Maar ik wordt gek van onze buurman, niet alleen zeikt hij over alles, hij doet b.v ook kei hard janken als onze dochter een driftbui heeft (ja dat horen wij door de muur heen )
    Maar goed.. Nu is het de laatste tijd zo dat hij steeds al zowat 24 uur van te voren zijn container al buiten staat.. Moet hij zelf weten maar hij zet hem bij ons voor de deur zodat hij hem zelf niet ziet maar wij de hele dag tegen zo n lelijk ding aankijken..
    Ik heb er weleens netjes wat over gezegd maar hij trekt er niks van aan.. Hij is ook de enige die dat al zo vroeg doet en ik irriteer me er wel aan!
    Waarschijnlijk had ik dat niet gedaan als hij gewoon normaal deed.. Maar juist door zijn gezeik ga ik me steeds aan dingen irriteren!

Weet iemand of dat eigenlijk wel mag zo vroeg de container buiten?? Ik dacht dat hij eigenlijl niet voor s avonds buiten mocht toch??

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Volgens mij mag je de avond voor de container geleegd wordt de bak buiten zetten. Maar kijk anders even op de site van je gemeente, daar staat het vast op.

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    bij ons mag je hem de avond van te voren na 8 uur neerzetten, en dan de dag dat hij geleegd wordt moet hij 's avonds om 8 uur weer weg zijn.

zou wel een gesprek aangaan met je buurman, want als je je steeds meer gaat ergeren aan hem is het voor jezelf ook niet fijn!

4. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    bij ons mag hij 's ochtends vanaf 6 of 7 uur bij de weg staan en hij moet er 's avonds om 10 uur weer weg zijn.

staat bij ons ook in de gemeentegids, maar anders moet je het even navragen bij je eigen gemeente

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kijk even op de kaart waarop staat wanneer de bakken geleegd worden.
    Daar staat meestal ook wel op vanaf hoelaat de bakken er mogen staan.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hier mag dat pas rond 22.00 's avonds als ze hem om 7.30 ophalen. moet op de site van je gemeente staan als het goed is

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Mischien moet hij wel weg en is hij op een ander tijdstip niet thuis. Hier staan de bakken soms 4 dagen na leeg maken nog buiten. Stadswacht loopt langs maar zegt niks. Als je er last van hebt gewoon ergens anders neer zetten. Is jou stoep. Ja van de gemeente. Maar als het heeft gesneeuwd en jullie hebben de stoep niet vrij gemaakt,en iemand valt en breekt zijn been, kunnen ze jullie aansprakelijk stellen. Dus dan mag je ook zeker die bak weg zetten.
    Als hij er wat van zegt gebruik je gewoon een smoes. Sorry de zon staat er nu op en hij stinkt.

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoezo zet ie hem bij jullie voor de deur? Ik zou dat ding lekker een eindje opschuiven, terug naar bij hem voor de deur.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou hij doet het wekelijks en is s avonds gewoon thuis dus dat hij weg moet gaat niet (altijd) op.. En onndanks nette verzoeken om hem bij zn eigen voor de deur te zetten doet hij het niet..
    Heb contact gehad met gemeente hij mag officieel pas de dag van ophalen vanaf 5 buiten staan maar s avonds van te voren vinden ze ook niet erg.. Maar wel al bijna 24 uur van te voren ze sturen iemand langs van toezicht om hem te vragen dat niet meer te doen, misschien dat hij dan wel luistert..

Iemand zei praten met hem, dat punt zijn we voorbij.. Hij heeft teveel geflikt en als je een gesprek aan gaat geeft hij een grote mond.. Hij heeft psychische klachten, geen excuus maar verklaard mogelijk wel een beetje zijn rare gedrag dat hij regelmatig vertoond..

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh ik had die container zo weer terug in zijn tuin gedonderd. Als hij dan verhaal komt halen dan kun je hem heel duidelijk maken dat hij die bak voor zijn eigen deur kan zetten zoals al gevraagd is en anders neem je andere maatregelen.
    Wat een mafkees om zo te doen.

11. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons mag de zak/container vanaf 8 uur savonds buiten als hij de ochtend daarvoor wordt afgehaald. Maar inderdaad, zou op de site van je gemeente moeten staan, en anders bel je gewoon even :)

Deel Deze Pagina