Door hormoon/humeurschommelingen, bevroren libido, onregelmatige en heftige menstruatie (evengoed!) en altijd lage rugpijn heb ik voor 3/4 besloten om mijn mirena spiraal te laten verwijderen We willen nog niet voor een 2e kindje gaan, dus moet ook weer bedenken welke anticonceptie ik dan ga gebruiken.. Maar..ik heb een gekantelde baarmoeder, en bij het plaatsen (3,5mnd na bevalling) moest hij al met een tang naar voren worden getrokken. Gelukkig had ik sterke pijnstillers gekregen en van tevoren ingenomen, want voelde dat vreemde pijnlijke gevoel nog licht Iemand die dat ook heeft gehad, en de mirena inmiddels heeft laten verwijderen? Doet het pijn? Ben daar erg bang voor nu namelijk, bevalling viel me erg mee maar hier krijg ik de kriebels van
Ik weet het niet. Ik weet wel tijdens de controle echo dat ze zij dat m`n baarmoeder wat gekanteld lag, nooit geweten en weet niet of dat is gekomen nadat ik zwanger ben geweest. Ik heb ook geen "gewone" bevalling gehad, heb spoedkeizersnede gehad. Het plaatsen was hier geen probleem en ook niet pijnlijk.
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder en die van mij moest dus ook met een tang worden gepakt, verschrikkelijk!! Ik wil m'n Mirena graag eruit, dus zie ook tegen de pijn op.
Hm..niemand met ervaring met het verwijderen dus nog?! In 't nieuwe jaar ga ik een afspraak maken om 'm eruit te halen..en met arts bespreken waarmee ik kan beginnen! Ben erg benieuwd, heb nog zware pijnstillers liggen die ik bij het zetten kreeg om van tevoren in te nemen..dus die neem ik nu voor de zekerheid ook van tevoren in..
ik heb ook een gekantelde baarmoeder, wat het pijnlijkst was waren de eendebekken, vooral met plaatsen, volgens mij is de boel toen ook beschadigd, want sinds dien pijn met sex, heb dat toen ook aan gegeven, er werd gezecht O en meer niet. met verwijderen een andere arts, die was iets subtieler en vriendelijker maar lag zowat op de kop en nog koste het enorm veel moeite om hem eruit te krijgen(pijnlijk) had trouwens geen pijnstillers genomen echos zijn ook heel moeilijk te maken(inwedig) ze konden eerst mijn baarmoeder amper vinden. tot op heden niet meer ongesteld geweest