Titel zegt het al! Het mag van alles zijn! Vertel er ook even bij wat je gaat doen en waarom. Ik ben net wezen wandelen, naar ons "dorps-bos". Ook al regende het al een beetje, het was heerlijk! Hond heeft genoten en kleine meid lag op gegeven moment lekker te slapen. Vanmiddag blijven we thuis, het is toch regenachtig. Zo eens even spieken of er nog een leuke film o.i.d. op is!
Wij gaan een drankje doen met een vriendin van mij. Daarna misschien nog even langs de winkels lopen.
Wij gaan vanmiddag naar mijn moeder toe (haar huis is verbouwd en wij gaan dat bekijken. We zouden uit eten gaan maar zoon 1 heeft koorts dus dat doen we een andere keer) Straks ga ik nog even wandelen met zoon 2... even lekker naar buiten. Dochter wil dan wel even mee om de eendjes te voeren. Gezellig.
Kleine man ligt heerlijk te slapen. Als hij wakker is gaan we op bezoek bij zijn 'vriendinnetje', half jaar jonger. Gezellig!
Helaas niet... Het klim en speel toestel voor in de tuin wordt vandaag bezorgd maar zit al de hele dag te wachten dus zal wel weer einde van de middag worden... En dan nog ergens heen zie ik niet zitten...
Naar ikea, lekker spelen op de kinderafdeling en dan lekker patatjes, ijsje, siroop en knakworst eten en drinken (2,50!)
Vandaag niet, moet werken ): Maar vrijdag was het heerlijk weer en zijn we wezen schommelen, ze wou er niet meer af haha
Vandaag lekker rustig aan doen. Gisteren zijn we samen met oma wezen winkelen in Rotterdam Alexandrium. En de kleine meid heeft het super gedaan, ben zo trots op haar. Was toch een lange dag. (zo'n 1,5 uur met de trein dus waren pas rond 20.00 thuis)
Gefeliciteerd! Wij zijn net terug van een wandeling naar de pannenkoekenboerderij lekker geluncht, wij een pannenkoek en hij een lekker broodkorstje heerlijk dat dat zo goed gaat!