Ga jij vandaag iets leuks doen met je kleine?(en wat dan?)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Titel zegt het al! Het mag van alles zijn! Vertel er ook even bij wat je gaat doen en waarom.

Ik ben net wezen wandelen, naar ons "dorps-bos". Ook al regende het al een beetje, het was heerlijk! Hond heeft genoten en kleine meid lag op gegeven moment lekker te slapen.
    Vanmiddag blijven we thuis, het is toch regenachtig. Zo eens even spieken of er nog een leuke film o.i.d. op is!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gaan een drankje doen met een vriendin van mij. Daarna misschien nog even langs de winkels lopen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gaan vanmiddag naar mijn moeder toe (haar huis is verbouwd en wij gaan dat bekijken. We zouden uit eten gaan maar zoon 1 heeft koorts dus dat doen we een andere keer)

Straks ga ik nog even wandelen met zoon 2... even lekker naar buiten. Dochter wil dan wel even mee om de eendjes te voeren. Gezellig.

4. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Kleine man ligt heerlijk te slapen. Als hij wakker is gaan we op bezoek bij zijn 'vriendinnetje', half jaar jonger. Gezellig!

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Helaas niet...
    Het klim en speel toestel voor in de tuin wordt vandaag bezorgd maar zit al de hele dag te wachten dus zal wel weer einde van de middag worden...
    En dan nog ergens heen zie ik niet zitten...

6. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Zo naar de voetbal, kan de kleine naar z'n papa kijken:)

7. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanochtend naar zon binnenspeeltuin geweest, nu ligt ie voor pampus...

8. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Naar ikea, lekker spelen op de kinderafdeling en dan lekker patatjes, ijsje, siroop en knakworst eten en drinken (2,50!)

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag niet, moet werken ):

Maar vrijdag was het heerlijk weer en zijn we wezen schommelen, ze wou er niet meer af haha

10. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag lekker rustig aan doen. Gisteren zijn we samen met oma wezen winkelen in Rotterdam Alexandrium. En de kleine meid heeft het super gedaan, ben zo trots op haar. Was toch een lange dag. (zo'n 1,5 uur met de trein dus waren pas rond 20.00 thuis)

11. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Vandaag helemaal niks! Nagenieten van onze bruiloft afgelopen vrijdag. Mooiste dag van mijn leven!

12. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Van harte! Heerlijk he, nagenieten, deed ik ook, maar is inmiddels bijna 3 jaar geleden:D

14. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Wij zijn net terug van een wandeling naar de pannenkoekenboerderij :) lekker geluncht, wij een pannenkoek en hij een lekker broodkorstje ;) heerlijk dat dat zo goed gaat!

Deel Deze Pagina