Deze vraag werd mij laatst gesteld: welk verzorgingsproduct of makeup product is niet verkrijgbaar in nederland en moet je dus kopen via buitenlandse sites of ebay? Ik kon er geen bedenken. Missen jullie wat? Alvast bedankt voor de reacties!
Missha Signature BB cream bestel ik altijd op Ebay.. Ook mijn stijltang was hier niet tekoop 'Sedu Revolution'.
Bedankt voor je reactie! Wat is er dan zo goed aan deze bb Cream itt die in nl verkrijgbaar zijn? Ik zelf dacht zo een lippenstift waar je lippen voller van worden, is dat hier te verkrijgen?
Ik gebruikte hem al voordat ze hier in NL BB cream verkochten uberhaupt. Vind het gewoon de fijnste, heb een gemengde huid en als ik niet gebruint ben ben ik ERG licht kwa huid, daarvoor is hier in NL ook weinig te krijgen. Vind de kleur ook gewoon mooi en niet heel duur verder ofzo. Geen idee over de lippenstift trouwens, klinkt wel leuk. Die wil ik wel op me bovenlip smeren dan, haha..
Ohja, mijn bruinings creme vergeet ik helemaal 'Sunlabs'. Kost me klauwen met geld, maar heb nog nooit een betere tegen gekomen. Bij mij is het zelfs nog mooier dan wanneer ik een zonnebank pak en lekker huidvriendelijk dus.
NARS make up Moet het altijd via Amerika bestellen, kost ook klauwen met geld. En brazilian keratin voor mijn haar. Het merk wat ik bestel is niet in NL verkrijgbaar dus dat koop ik ook via eBay
Heerlijke johnson bodylotion. Had er heel wat meegenomen uit Zuid Afrika, helaas nooit weer ergens gevonden.
BB cream bestaat idd al langer dan wij kennen, ja. Haha, ben benieuwd of iemand het wel weet van die lippenstift. Bedankt voor je reactie.
Voor diegene die helemaal Kiko fan zijn en eens wat opgestuurd moeten hebben ... kunnen me altijd Pben ... tegen betaling (uiteraard van de kosten en versturen) wil ik graag even moeite doen!