Sorry dames moet dit even van me afschrijven, had me zo verheugd om mijn familie op een leuke originele manier het geslacht te vertellen. Mijn vriend heeft tijdens een verjaardag bij mijn familie voor de 2e keer! verklapt dat we een jongetje krijgen. We hebben 3 weken geleden een pretecho laten maken maar wilde tot na de 20 weken echo echt zekerheid dus vertelde we het niemand. De eerste keer dat hij zich versprak was niet iedereen alert geloof ik door de drukte, maar hij wreef op mijn buik en zei tegen mijn kleine neefje 'ja een kleine man hier he grote neef' en zei toen nog ja of we krijgen een meissie!!! Mijn ouders zusje en zwager keken me met grote ogen aan maar zijn er niet op ingegaan. Eergister was er weer een verjaardag en was ik met mijn neefje aan het spelen. Mijn vriend was de hele avond stil en komt de keuken uit, wrijft over mijn buik en zegt weer tegen mijn neefje ' ja een kleine knul in haar buik he grote neef'. Iedereen had het dit keer gehoord dus ontkennen had geen zin meer. Mijn vriend verdween van schaamte de keuken in en uiteindelijk werden ik maar gefeliciteerd. De teleurstelling is bij mij zo groot. Had graag op een leuke manier dit willen vertellen. En ben zo boos en teleurgesteld in mijn vriend hij weet hoe lang ik al bezig ben met een leuke manier verzinnen baal baal!
och.... zeker balen..... maar niets meer aan te doen... al zal dit gevoel nog wel blijven.... want het is toch anders als je in het in je hoofd had en niet meer terug te draaien.... (zo ben ik nog steeds boos op schoonma, omdat ze heel de familie al verklapt had dat ik zwanger was van de oudste.... nouja niet letterlijk, maar ze had gezegd (omdat ik niet op verjaardag was) dat ik moe was en misselijk en vooral smorgens moest overgeven... etc... ).....
Ja je kunt je er druk om maken maar ik zou daar niet heel veel energie in stoppen. De mijne heeft de naam zelfs verklapt (hoorde hem zijn naam zeggen tegen vrienden toen ik op de wc zat) en ja heb even gezegd dat dat niet de bedoeling was en ik er niet blij mee was. Maar nadat ik het gezegd heb en gevraagd heb of hij verder zijn mond wel kan houden heb ik het hem vergeven en kunnen we erom lachen. Wees blij dat hij er zo blij mee is dat hij zijn mond voorbij praat denk ik dan. Betekend voor mij dat hij ermee bezig is en dat hij het ook spannend vind. Uiteindelijk gevraagd of hij het al vaker gezegd heeft en ja dat had hij (zei als smoes dat hij niet wist dat het niet gezegd mocht worden). Ach als hij er maar gezond uit komt toch? Jij had andere plannen maar goed plannen kunnen gewijzigd worden
ahh altijd jammer als je het al helemaal voor ogen zag hoe je het bekend wilde maken.. maar bekijk het van de positieve kant..je vriend is zo trots als een pauw op de kleine man in je buik dat hij het niet meer voor zichzelf kon houden! en je familie zal er heus niet minder blij mee zijn dat het op deze manier bekend is geworden.. je kan altijd nog na je 20 weken echo leuke cupcakes met kleurgazuur maken en uitdelen aan je fam..20 weken is echt een mijlpaal en je weet dan vaak of alles goed zit en groeit..dat mag ook op een speciale manier gevierd worden! liefs
daarom willen wij t ook niet weten.....wij wachten tot het geboren is. ik kan mn mond toch niet houden, en mn vriend al helemaal niet.
Je kunt ook nog een leuke traktatie verzinnen voor als hij straks geboren is. Wij hebben bij de hema mini tompoezen besteld met op de bovenkant de afbeelding van het geboortekaartje. Is misschien anders dan vertellen dat het een jongen is maar toch ook weer een leuke verassing straks ipv beschuit met muisjes. Moeten wel eerst de geboortekaartjes meteen de deur uit natuurlijk dus de eerste krijgen wel beschuit met muisjes en dan die tompoesjes. Snap dat je baalt maar ik vind het altijd erg sonde om energie te stoppen in boos zijn. Ja zou het wel zeggen dat ik het niet leuk vind en dat het anders afgesproken was maar ach hij is happy en laat hem er ook happy mee zijn en er op zijn manier van genieten. Heel veel gaat al vaak zoals wij (dames) dat willen toch?
Heel eerlijk... liever dit dan dat de mevrouw van het echo bureau zegt je ziet niks op de dvd en vervolgens ga ik werken gooi de dvd bij mijn moeder af van kijk maar en je komt terug blijkt ze in het scherm gezet te hebben jongen op het moment dat je het ziet :S was dus niet eens onze fout!!!
Tja, is inderdaad niet leuk, maar zo'n grote ramp ook weer niet. Het allerbelangrijkste is dat het lekker gezond is, en je vriend is in ieder geval erg blij ermee . Bekijk het van de zonnige kant meis, er zijn ergere dingen!
Zie het positief! Hij is gewoon super trots en betrokken! Mijn vriend heeft het gepresteerd om de naam van onze oudste te verklappen... Achja kan gebeuren natuurlijk!
Oh, ja, dan zou ik ook echt even WOEST worden hoor! Idd, dat je je een keer verlult, kan gebeuren. En ook nog niet zo'n ramp als vrijwel niemand het mee heeft gekregen. Maar tot 2 keer toe bewust zo'n opmerking maken tegen een neefje, terwijl de rest van de familie er bij zit... Hmpf!
Ja dat is het risico van het geslacht weten. Voor jou misschien makkelijker voor je te hoduen dan voor je man, en hij is duidelijk trots. Vind het totaal geen ramp en al helemaal niet iets om ruzie over te maken. Zonde van de energie.
vind het toch wel apart dat er word geroepen dat hij het bewust doet.. waarschijnlijk floepte hij het er uit voor dat hij het door had.. zo maakte mijn vriend al aan de vrienden groep bekend dat ik zwanger ben zonder dat hij het bewust door had.. hij floepte het er zo uit.. de mannen zijn er ook veel mee bezig hoor.. en hij is gewoon ape trots.. maak je er niet te druk over je kunt er niets aan veranderen.. geniet van je zwangerschap en het feit dat het een knulletje is.. en van het feit dat je vriend zo trots is!
Mijn vriend kon het ook niet geheim houden. Na daar over gepraat te hebben hebben we het eerst tegen de famillie verteld en daarna aan iedereen die het maar horen wil. In het begin vond ik het ook echt niet leuk. Maar nu vind ik het eerlijk gezegd wel makkelijker zonder dat geheimzinnig gedoe. De naam houden we wel stil zolang hij het volhou dan hihi
Ja weet ook wel dat hij trots is. Hij kan gelukkig aan de ene kant niet iets verborgen houden, maar toch blijft het jammer. Heb al tegen hem gezegd als hij de naam verklapt we een andere zoeken als geintje maar ik meende het wel haha. Hopelijk zal hij het niet doen want die naam zou hij eigenlijk krijgen bij de geboorte. We zullen zien!
ach mijn tandarts vertelde mijn ouders dat ik zwanger was terwijl ik nog geen echo had gehad. Gelukkig hadden wij terwijl zij bij de tandarts waren net een echo die goed was en zouden we het die dag vertellen. De tandarts schaamde zich kapot maar ik moest er eigenlijk wel om lachen. zijn ergere dingen om boos over te worden hoor... Beetje relaxen.
Enthousiast en een beetje ongevoelig en dom. Van mij mag je pissig zijn hoor, maar alleen als je duidelijke afspraken hebt gemaakt. Dus niet, hij weet hoe hard ik nadenk over een leuke manier om het te vertellen, maar: schat, ik wil het pas met zoveel weken vertellen, en liefst samen, op een moment dat vooraf gepland is. Wat vind jij? Vaak gaan dit soort dingen mis omdat gedacht wordt dat et afspraken zijn, terwijl anderen vinden van niet.
ik zou ook boos zijn geweest hoor hoe trots de vader ook is. Hier ook zo'n lekkere gehad, ik was zo'n 8 weken zwanger en alleen onze ouders wisten het en dat wou ik zo houden totdat ik een week of 12 was maar het ging slecht met mijn oma en de hele familie was daar en stond in haar kamer dat wij aankwamen, ik ging bij mijn oma zitten en zei haar gedag ze had op niemand gereageerd maar reageerde wel dat ik iets tegen haar zei. Vervolgens komt mijn moeder achter mij staan en zegt doodleuk hardop van vertel je je oma nog wel even je grote geheim, ik kon haar wel wurgen want iedereen me natuurlijk meteen feliciteren terwijl mijn oma op haar sterfbed ligt, hoe haalt ze het in haar hoofd :x:x:x:x:x:x