Hee meiden, zoals jullie aan mijn banner zien ben ik net zwanger. 13 augustus is mijn spiraaltje verwijderd en we wilden nog even een maandje rustig aan doen en vanaf volgende maand er helemaal voor gaan. Maar dat heeft niet geholpen en ik ben dus nu al zwanger. Gek genoeg voel ik me helemaal niet zo euforisch. Bij Isabella was ik meteen helemaal door het dolle (geloof ik haha). Ik ben wel blij maar vind het nog niet fantastisch. Dit klinkt zo ontzettend stom en ondankbaar en ik mag van geluk spreken dat ik zo snel zwanger raak en ik hoop van harte dat het goed blijft gaan en we een gezond kindje krijgen. Maar toch. Dat hele super blijde gevoel is er gewoon (nog) niet. Zijn er meiden die dit herkennen? Voel me er helemaal schuldig over na het kindje toe maar wilde het toch graag even uitspreken hier op het forum.
Heel herkenbaar hoor, en ik kan je vertellen dat dit gevoel wel weer over gaat. Wij hadden het juist helemaal niet meer verwacht en ik was druk bezig met het maken van allerlei andere plannen: studie, meer werken, nieuwe baan, etc. Mijn zoon ging naar school en ik dacht dat het toch niet meer zou gebeuren, dus meer tijd voor mezelf zou krijgen... Niet dus. Tóch nog zwanger na tweeëneenhalf jaar!. Nu ben ik er superblij mee, maar ja, ik schrok ook wel en vond het ook heel onwerkelijk.
hier is het idd ook nog heel onwerkelijk , vooral omdat het hiervoor 3x mis is gegaan en ikdenk dan de hele tijd bij elk pijntje , zie je wel gaat het straks toch nog verkeerd want waarom zal het deze keer wel goed gaan ..