Kraamboek voor visite gezocht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marciaatje, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar een leuk kraamboek waarin visite een stukje kan schrijven en waarin ik alle kaartjes kan plakken. Dus niet een boek over de eerste keer in bad, de eerste keer zwemmen of iets dergelijks. Gewoon een soort gastenboek. Weet iemand welk boek hiervoor geschikt is? Of heeft iemand dit weleens zelf gemaakt?

Groetjes

2. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb kraamnotities van Marielle Kroon gekocht.

3. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi!

Ik zag ze bij de Prenatal liggen!

4. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb hem in de boekhandel gekocht tegelijkertijd met een zwangerschapsdagboek.
    Ik vond hem wel leuk en er is voor iedereen een hele bladzijde om wat te schrijven, genoeg ruimte dus!

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey,
    Ik heb gister het kraambezoekboek van Pauline Oud gekocht! Erg leuk boekje waar ook de mama en papa twee bladzijdes hebben om in te vullen, maar ook de verloskundige en de kraamhulp. Daarna komen de bladzijdes voor het kraambezoek. Tussendoor zijn er pagina's voor foto's... Genoeg ruimte dus!
    Heb van dezelfde serie ook baby's eerste jaar gekocht. Deze boekjes zijn te koop bij prenatal maar ook bij de boekenwinkels.
    Maar er zijn zoveel leuke boekjes :D!! Succes!!

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb ook het boekje van Pauline Oud. Vind het zo ontzettend leuk boekje, heel vrolijk met al die tekeningen!
    bij de prénatal gekocht.

7. Tink

Tink Niet meer actief

Wij hebben gewoon bij zo'n witte boekenhalletje een leeg boek gekocht met een mooie kaft. Die kaft kun je trouwens ook zelf maken natuurlijk, van een mooi stofje bijvoorbeeld.

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zag ook een hele leuke liggen bij de prenatal..!!! Vrolijke kleuren van buitenkant en daarin staan enkele vraagjes waar kraamvisite antw op geeft wat betreft de baby, echt ergggg leuk :D

Wie weet dat ze ook andere soorten hebben hoor, ik zag toevallig alleen deze even liggen.

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Hier hebben we ook het kraambezoekboek maar daar kunnen geen kaartjes ingeplakt worden, in ieder geval niet heel erg veel. Maar het is wel een leuk boekje met leuke vragen voor de gasten, zeker leuk om later na te lezen.

10. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik heb er zelf 1 gemaakt

11. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Thanks voor de reacties. Sorry voor mijn late reactie.
    Heb uiteindelijk zelf een boek gemaakt.
    Heb een plakboek gekocht. Daarin heb ik kaartjes geplakt met standaard vragen. Dus dan kan ieder bezoek een kaartje invullen en daaronder kan ik dan een foto plakken van het bezoek met de baby :D Heel leuk geworden.

Deel Deze Pagina