je kan dan ook nog witte chocola nemen en dat kleuren met kleurstof, maar dan wordt het wel heel blauw of roze... Ik ga die chocolaatjes ook maken. Iemand enig idee hoelang dat van te voren kan? (oftewel, hoelang houdbaar?)
Ik had ze met 37 weken gemaakt, maar ze waren wel wat verkleurd (wittig) met ruim 40 weken. Maar ze blijven gewoon goed hoor, ziet er alleen wat minder mooi uit. Ik had wel snel weer nieuwe gemaakt en heb zelf de oude opgegeten
Jaaa ik weet er 1. Namelijk: slagroomsoesjes dopen in een pannetje op het vuur gesmolten chocolade. En daarna in de kleur muisjes dopen. Ongeveer 1 uur in de koelkast en smullen maar! Pannetje niet direct op het vuur zetten maar of een plaatje er tussen of een kommetje erin.
google eens op geboorte cupcakes! ik weet dat de tafel van 18 in Utrecht hele gave geboorte cupcakes heeft maar zie er geen foto van op hun site! misschien eens mailen voor een foto. Ik weet niet of je hier ook een site mag vermelden?! de site is www.detafelvan18.nl Succes!
Er staat toch een foto op de site! Moet je even kijken onder foto's, dan cupcakes en dan wachten want dan komen er een aantal foto's voorbij! Daar staan ook geboorte cupcakes bij! Nogmaals succes! p.s. Vind ze wel een beetje duur....
Geboorteflikken (ronde chocoladeschijven met blauw of roze-witte spikkels als muisjes) zijn hier al genoemd, echt ideaal. Bij ons bij de chocolaterie hebben ze die, ook bij een aantal banketbakkers. Voordelen: Leuk en makkelijk te serveren bij de koffie, geen rotzooi en gedoe met bordjes en kruimels, makkelijk te eten, vooral erg handig want je hoeft ze niet zelf klaar te maken, goed houdbaar en ziet er net zo leuk uit!
hai dames, ik heb een leuk idee!!n lange vingers voor de helft gedoopt in muisjes. mischien idee voor jullie?