Dames, weten jullie wat het verschil is tussen de Stokke Xplory V1, de V2, en de V3? Zo ja, dan zou ik het ook graag willen weten Ik kom er via google niet echt uit.
de v1 met zwarte knoppen daar kun je GEEN maxicosi op plaatsen. de adapters passen er niet op. de v2 met witte knoppen is eigenlijk hetzelfde als de v1, maar hier kun je wel met adapters een maxicosi op plaatsen. (geloof dat de duwstang ook verbeterd is, het oudere model daar bladderde vaak aan de duwstang tsja wat is het een laagje af waardoor de duwstang er lelijk uitziet) v3 heeft oranje knoppen en heeft een nieuwer model zitting, en wat verbeterd is is dat het voetenplankje een stuk makkelijker te verstellen is ipv. die 2 knoppen aan de zijkant! zitje vind ik zachter en voor de rest nog wat kleine veranderingen maar dat zie je zelf ook wel denk ik. heb de v2 gehad, en toen de v3 uitkwam deze direct besteld. ben gek op de stokke maar vind de v3 het mooiste kwa zitje en kleuren (vind ze wat hipper geworden, die andere waren wat tuttiger). die lelijke 'extra kap' aan de kap vind ik wel erg lelijk heb ik er afgehaald, maarja das een kwestie van smaak. Ik zou niet voor een v1 gaan is te oud en mensen vragen er op mp ook nog best veel voor. met de knoppen bedoel ik die kleur knoppen van de rem.
Als t een V2 is wil ik dat er ook niet voor betalen hihi.. Bij de babydump koop ik voor 1000 euro een nieuwe, incl. izi go!
ja daarom. ik zou liever voor een v3 gaan. ze zijn nu al een stuk goedkoper omdat Stokke nieuwe modellen kinderwagens heeft uigebracht. babypark heeft de kinderwagens ook wel goedkoop altijd. vaak gooien ze als je ze belt ook nog een korting erop als je vraagt of je het showroom model mag kopen.
Maar ik neem aan dat het showroommodel daar toch ook moet blijven staan? Of gaan ze alweer naar een nieuw model? Op de website staan alleen de 2013 modellen..
heb eergister babypark gemaild omdat ik graag een phil en teds duowagen wil of de mima cobi omdat we 2 dochters snel op elkaar hebben. Heb gevraagd of ze ook showroommodellen in de aanbieding gooien en ik kreeg te horen dat ze dit gingen doen. babypark heeft een goede service en vaak kun je wel met ze onderhandelen. geen idee of de modellen van 2013 nou echt vernieuwd zijn eigenlijk, maar ik zou op z'n minst wat babywinkels in de buurt bellen of ze een mooie aanbieding hebben. vaak kun je ze ook tegen elkaar uitspelen en vooral babydump doet daar wel aan mee dat ze willen dat je bij hun koopt en ze je of een korting geven of iets extra gratis erbij etc.
Ik ga morgen wel even kijken. Ben persoonlijk niet zo'n afdinger, dat kan ik gewoon niet zo goed haha... Ga nu slapen, ben echt kapotter dan kapot Slaap lekker alvast! (dankjewel!)
ik wel ik ben een handelaar ghihi. tsja en als je het niet probeert betaal je altijd de volle mep. nou succes!