Ja want dan sorteer je gewoon de roze of de blauwe eruit Ik zou als je nooit muisjes eet, dat lekker na je bevalling (laten) halen. *bizar verhaal mijn moeder kwam ooit haar collega smiddags tegen in de supermarkt. Gog ben je al bevallen vroeg ze. Antwoorde die collega ja vanmorgen.
ik vind ze ook heerlijk!! zeg wel vaak ja hoort erbij want dat hoort er ook hij.. zou de boze geesten wegjagen of iets dergelijks maar vind t ook heel lekker!
Bij ons in de supermarkt (AH) krijg je een pakje muisjes gratis als je een kleintje hebt gekregen. Wij hebben niet eens een rol beschuit opgemaakt, niemand hoefde die dingen Bij de volgende doe ik niet eens de moeite!
Ik heb tijdens mijn weeen nog boodschappen maar helemaal de muisjes vergeten. Die zijn na mijn bevalling in huis gehaald . Ik heb toen ook met het ontbijt en de lunch beschuit met muisjes gegeten, ik vind het heerlijk. Nu met de 2e haal ik denk ik wel al een pakje in huis. Beschuit hebben we altijd wel in huis
we weten het geslacht niet maar kom hier wel op een idee! Ik haal gewoon van beide een pak. Dan hebben we meteen een klein beetje in huis en de verkeerde kleur komt vanzelf wel een keer op want ik vind het heerlijk!