Formule 1

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Belle, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Er zijn hier vast meer dames die de Formule 1 volgen, maar ik kon er nog geen topic over vinden. De race van Barcelona vanmiddag leek me een mooie aanleiding om een Formule 1 topic te starten.

Ik ben zelf aangestoken door mijn man. Voordat ik hem leerde kennen had ik geen televisie en had ik nog nooit nagedacht over autoracen, maar toen ik ruim zeven jaar geleden mijn lief leerde kennen, kon ik er niet onderuit. Hij volgde elke race en hij vond het leuk om me te leren hoe de sport in elkaar steekt. Al na een half seizoen keek ik net zo enthousiast mee als hij.

Ik vind het huidige seizoen echt ontzettend spannend. Regenraces, Brawn GP als verrassende nieuwkomer en de gevestigde orde die keer op keer geklopt wordt. Nog twee uurtjes tot aan de volgende start. Ik kan niet wachten...

Snelle Belle. ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Mijn man is verslaafd! We gaan dan ook nooit op zondagmiddag weg als er race is.. :( Vaak kijk ik maar mee en begin het tot mn eigen grote verbazing te snappen en een beetje leuk te vinden. Nu ook met dit mooie weer zitten ze binnen.. #-o Nou ja toe maar..

Groetjess

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Tja, eigenlijk wel fan, maar sinds de geboorte van Vera zit ik niet meer elke zondag aan de buis gekluisterd. Misschien was ik dan toch erg gecharmeerd van Schuhmacher :) ik weet het niet.

Ben ook niet echt fan van een bepaalde coureur.

Ayrton Senna is wel ook mijn legende. Het verhaal achter Jacques Villeneuve (vader Gilles) is ook erg aangrijpend.
    De Jos Verstappen acties waren ook erg leuk :)

Tja, wellicht moet ik gewoon weer eens gaan kijken.

4. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Mijn vriend is ook erg van de F1. Verder kijkt hij geen voetbal of andere sporten, dus heb het erg getroffen, haha. Ben zelf namelijk niet zo'n sportkijker.

Dit seizoen is inderdaad erg spannend van start gegaan, met Brawn GP: geweldig! Heb de start vanmiddag met meteen vier uitvallers gemist, was net met mijn dochter bezig.

Ik kijk niet alle races van minuut tot minuut, maar vind het wel leuk om zo mee te kijken met een half oog. Vind het zelf wel interessanter geworden sinds Schumacher weg is.

En wat een verademing dat ze dat gedeelte in de studio hebben afgeschaft, wat een geneuzel altijd!

Groetjes!

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Nou hier nog een :D voordat ik mijn vriend kende keek ik het nooit maar nu kijk ik altijd mee ook naar de motorsport :D alleen vandaag vond ik het weer wat aanlokelijker :)

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn man is ook helemaal F1 fan, hij is ook al naar meerdere races geweest. Moet zeggen dat het laatste jaar er een beetje de slop ingekomen is omdat we vaak verjaardagen etc. hebben op zondag, wel jammer....hij had mij nl. ook helemaal aangestoken maar nu staat het dus weer op een laag pitje....

7. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    tegenwoordig kijk ik eigenlijk nooit meer; al weet ik wel dat Button gewonnen heeft, maar jaar geleden, toen Jos-de Boss elke race in de grindbak eindigde, werd uitgelachen om zijn caravanachteruitkijkspiegeltjes en Alain Prost nog weleens op kop lag..tja, toen keek ik trouw elke 14 dagen. Ben een beetje op F1 afgeknapt sinds onze goede oude Europese circuits zijn verrruild voor Azie en de Emiraten enzo. Ik ga weer kijken als ze Spa Francorchamps weer in ere herstellen. Don't mess with onze stratencircuits, ja!!!

8. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Hier ook een F1 man in huis..
    Op de wc hangt het vol met die zooi hehehehe
    Vind er zelf niet veel aan, maar krijg automatisch een hoop mee..

9. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Mijn vriend kijkt ook veel naar Formule1.. Ik vind het wel leuk om mee te kijken altijd
    :D

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hier nog formule1 gekken!
    Ik heb het vroeger van thuis uit al meegekregen, mijn vader keek er altijd naar. Toen ik nog klein was moest ik van mijn vader altijd alle coureurs opnoemen (was een spelletje van hem) en ik wist ze ook nog... Dat was nog in de tijd van Niki Lauda hihi!
    Mijn vader is een grote Senna-fan, en mijn zoontje heeft van hem die blauwe pet gekregen wat Senna altijd droeg met logo en al. En t-shirtjes met Senna, stickers etc etc.
    Mijn vriend is ook een groot formule 1 liefhebber, dus we kijken het altijd lekker samen. Paar jaar geleden zijn we ook in Spa gaan kijken het hele weekend, toen Doornbos en Albers meereden. Alleen jammer dat het zo duur is...

Dit seizoen is spannend, en ik ben blij voor Button en Barichello dat ze ook eens bovenaan rijden.
    Vorig seizoen vond ik het erg dat Massa geen kampioen was geworden, had het hem echt gegund.

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Wat leuk! een F1 topic! en ik zie het nu pas... :( Vind het super! Ik blijf er voor thuis! Ik wil er ook nog graag eens naartoe, maar ben zo bang dat ik dan de helft mis, op tv zie je tenminste het meeste wel. Ben wel blij dat Ferrari en mclaren niet altijd meer vooraan staan.

Deel Deze Pagina