Diegene van wie die tas is werkt er ook nog maar een paar weken dus ik heb haar maar een paar keer gezien en ik weet ook niet hoe haar tas eruit ziet. We hebben ook kluisjes maar zij had haar tas bij de kapstok gezet maar er zat niks in. En zij beschuldigd mij niet. Verder heb ik nergens op gelet. Ik ben gewoon naar werk gegaan, was wat eerder dus heb ff een broodje gegeten (ik werk bij een supermarkt) en voordat ik ging eten had ik al een nieuw schort gepakt en aangetrokken en pas later kwam die meid over die tas die weg was. Nou later werd dat dus teruggevonden in het washok en toen ze op kantoor mij vroegen of ik war had gezien zei ik: ik ben daar nog geweest en ik heb geen tas gezien en hun hebben dat opgevat als dat ik nadat die tas weg was in dat hok ben geweest en ik ging in de verdediging en aanval en dat vinden ze verdacht want mijn verhaal klopt niet volgens mijn manager en teamleider (tl ken ik ook maar paar weken zij was vlak voor mijn zwverlof gekomen) . En het raarste vind ik nog dat mijn tl in de kantine was dat ik zat te eten want zij had toen pauze.
Dan vind ik het zoiezo haar eigen fout!! Had ze der tas maar in der kluisje moeten zetten.. Niet dat iemand anders er dan in mag zitten hoor maar die kluisjes zijn er ook niet voor niks! Zo zie je maar je eigen collega's zijn niet altijd te vertrouwen helaas.. Misschien moet je je juist niet druk maken.. Zo zien ze dat je er echt niks mee te maken hebt.. Ik vind trouwens dat ze niet alleen onderzoek Naar jou moeten doen maar dat bij iedereen moeten doen!
Misschien heeft iemand t met opzet gedaan. Dat ze zou schrikken als dr tas weg was en dat ze m de volgende keer netjes in n legt! Beetje eigen schuld.. Maar ze heeft m terug, dus snap t probleem verder niet echt. Niemand heeft iets gestolen en jij dus ook niet. Hoop dat niemand raar tegen je doet ofzo. Zou niet leuk zijn!
ze mogen je helemaal niet beschuldigen hoor volgensmij bluffen ze met het "onderzoek" in de hoop dat je bekend. waarschijnlijk zeggen ze dat nog wel tegen meer colegas van je.
Ben de draad ff kwijt.. er zat niets in de tas zeg je? En de tas is teruggevonden.. dan is er toch niets gestolen?