Goed nieuws voor de fans: vanaf maandag 11 februari zijn er weer nieuwe afleveringen te zien van dit programma! Wie gaan er verder kijken en wie is in seizoen 1 afgehaakt? Ik vind het een hele leuke serie! Ik ga dus zeker kijken
Ik kijk heel soms, man, ik lach me suf. Wat een beroerd acteer werk zeg! Laatst zag ik een vent en toen dacht ik al, waar ken ik die van. Volgens mij deed hij vroeger die bel spelletjes. Wij kijken het dus echt af en toe om te lachen
Ik ga cker weer kijken. Heb de vorige allemaal gezien. Oke het acteer werk is misschien niet top, maar daar kijk ik gewoon door heen
Op sbs heb je nu betrapt.. Is volgens mij wel een beetje hetzelfde idee, en net zo slecht geacteerd haha. Ben bij gesloten deuren na 2 afleveringen wel afgehaakt.
Hier wordt het ook vaker gekeken, ok het acteerwerk is idd wel erg slecht maar het gaat om het verhaal erachter. Vaak zijn dat toch wel boeiende verhalen.
Bedoel je Beschuldigd? Daar heb ik ook een aflevering van gezien. Ik vind de verhalen toch minder leuk dan bij achter gesloten deuren. Wel vind ik hen veel slechter acteren. Ik vind het wel meevallen met het acteerwerk bij agd. De één is wel beter dan de ander maar over het algemeen niet heel slecht.
ik kijk af en toe, als ik tij heb. ik vind de verhalen meestal wel grappig. hoe ze soms van zoiets kleins iets groots kunnen maken...
Ik heb niet alles gezien, erger me wel een beetje aan het acteerwerk. Maar goed kijk soms toch, ligt aan het verhaal