Hallo Kan het zijn dat onze dochter een regeldag heeft, ze wordt morgen 8 weken oud. Hele dag korte slaapjes, veel drinken en erg onrustig. Net nog na 1 uur slapen van half negen tot half tien al weer wakker en willen drinken, jeee. Tijdens het drinken valt ze in slaap en schrikt al snel weer wakker, maw absoluut geen ritme vandaag. Wel heavy hoor, hoop morgen op een betere dag.
ik hoop het ook voor je. je heb ook kans dat ze last heeft van een sprongetje en dan kan dit soort gedrag soms wel een week aan houden. als het goed is word het met 12 weken zeker minder en komt alles veel meer in een ritme.
Toen Eefje zo oud was is dit ook vaak een probleem geweest. Tijdens de kraamtijd sliep ze heel veel en het begon eigelijk 3 weken na dat de kraamverzorgster weg was. Ze kreeg eigelijk vanaf de 5 maanden echt een ritme te pakken. Dus vanaf toen kon ik goed inschatten wanneer ze ging slapen en wanneer ze wakker werdt. Je went er ook op een gegeven moment aan. De ene keer dacht ik toen ze 2 sagen op dezelfde tijden sliep dat ze een ritme kreeg. En plotseling is dit ritme weer helemaal verdwenen.