Ik las laatst een berichtje van iemand die ook telkens de melding kreeg dat haar handtekening te lang was. Dit is bij mij ook vaak het geval ik wil er nu graag weer wat bij schrijven maar dan krijg ik deze melding weer. Hoe kan dit aangepast worden
Ik heb er ook al last van, kan er geen banner meer kwijt.. type ik nog een paar letters kom ik ook niet meer uit En dat terwijl sommigen hier op zp toch echt wel een langere banner hebben..
Het komt doordat jullie allerlei alternatieve groottes, kleurtjes en lettertypes gebruiken. Ik zal ze er even voor jullie uithalen. Dan zul je zien dat je weer heel wat meer extra ruimte hebt. Je moet het zo zien dat voor ieder afwijkend lettertype, grootte en afwijkende kleur ook html-taal gebruikt wordt. Dus dat kan je ruimte flink beperken. Ik zal ze even aanpassen zodat jullie weer wat meer kwijt kunnen. Succes! Groetjes, Josien
@Josien; Dank je! Nu is hij idd wel goed en kan ik ook mn bannertje kwijt.. Al is die aardig overtijd
Super dankjewel Ja dat had ik eerder gehoord maar had geen idee hoe ik zelf voor elkaar moest krijgen. Maar er kan weer wat bij