PPffff word er soms zo moe van.. ik kan echt van alles voor mijn meisje kopen maar alles is leuk voor 1x! Ze lijkt zich werkelijk nergens mee te vermaken. Enige wat ze graag wil is lezen... zowel zelf als samen... De sint komt er aan.. maar ja wat moet ik nou toch weer eens kopen. Ze heeft het steeds over de manege van playmobiel, maar ik vrees dat dit ook maar voor 1x leuk zal zijn! Ding kost toch 74 euro! herkennen jullie dit? is het de leeftijd? ze is 3.5 tips? meer dan welkom! Ik stoor me soms mateloos aan haar gedrag.
Ik herken het een beetje, we hebben wel wat dingen bedacht voor haar verjaardag en de feestdagen, de vraag is of ze er dan echt mee gaat spelen, we zullen wel zien. Eva speelt de hele dag altijd wel lekker, maar niet altijd met speelgoed of met maar heel weinig speelgoed (bal enzo, stuk touw, knipt en kleurt graag, dingen die we allemaal al hebben en waar ze zich prima mee vermaakt). Maar ik stoor me niet aan haar gedrag, vindt het eigenlijk wel mooi dat ze niet zoveel nodig heeft. Knutselspullen zijn hier altijd welkom, dat zullen we dan ook vragen. Als je dochter veel van boekjes lezen houdt zijn boekjes misschien gewoon welkom?
Mijn dochtertje kon zich eerder ook nooit zo goed vermaken maar het gaat de laatste tijd steeds beter. Ze speelt ook niet met heel veel speelgoed eerlijk gezegd. Ze is gek op boekje lezen en puzzels maken. Dat kan ze de hele dag wel doen. Verder speelt ze veel met haar keukentje. Op haar verjaardag straks krijgt ze een poppenhuis en verder natuurlijk wat andere kleine dingetjes. En knutselspulletjes. Dan vraag je toch boekjes als ze dat zo leuk vindt? En knutselspulletjes. Stiften, stickers, mooi schetsboek. Dat soort dingetjes.