Grrr... kan me daar zo boos over maken

Discussie in 'De lounge' gestart door hironobesh, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Sorry hoor maar moet even mijn frustraties kwijt.

Ik was van de week met Sanne naar de supermarkt, lekker de boodschapjes gedaan dus op naar huis.
    Wilde ik het zeebrapad over steken, en gelukkig kijk ik altijd goed uit.
    De auto van links stopte keurig maar die imbieciel van rechts reed echt al veel te hard en keek niet eens. Hij reed gewoon door zonder op te letten.
    Ohhh... daar kan ik me zo kwaad om maken he. :evil:

Oke.... over gestoken, wandelen we over een VOETpad, rijden daar van die jochies met hun fiets over. De eerste 2 bijna over ons heen.
    Nummer drie kwam daar ben ik maar voor gaan lopen zodat hij moest stoppen. Is geen fietspad he jongeman zei ik tegen hem.

Vandaag sta ik netjes mijn beurt af te wachten bij de bakker, komt er een man binnen gaat voor ons staan en doet gewoon zijn bestelling aaahhhh Wilde er net wat van zeggen toen een ex buurvroutje tegen me begon te praten. Nou... misschien maar goed ook.

Zo.. dat lucht wel op ;)
    Groetjes,
    Hillegonda

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    mensen die voorpiepen vind ik echt asociaal. Laatst ook weer in de supermarkt ruzie gehad met één of ander wijf...ik ging echt uit mijn stekker...grrr...waar gaat het soms mis in de opvoeding denk ik bij sommige mensen?!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nou erg he, ik werd bijna een keertje overgereden en ik was ook nog zwanger. Gelukkig ben ik gelijk achteruitgegaan en is er niks gebeurt.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een asozak die vent

en misschien kan je de paraplu van Laika lenen om een klap op die auto te geven

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

oh.. wat herkenbaar.. werd laatst zowat bij de stoplichten van mijn fiets gereden.. Esmee voorop! Reed die e***l gewoon vet door rood..

En praat me niet van die oudjes bij de bakker/slager/visboer :evil:

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
  7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou idd herkenbaar .....

wat denken jullie van bejaarde mensen die met hun rollatorretje voor je in de rij gaan staan .....
    daar houd ik dus geen rekening meer mee hoor , ik trek gewoon mijn mondje open ...

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee wel bloemkolen :D

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik heb me vandaag in de auto ook dood zitten ergeren. Sta ik voor een stopligt te wachten (nummer 7 in de rij of zo) voor mij staat een groot kruis op de weg, daar mag ik dus niet stil staan. Niet een maar zelf 2 auto's passeren mij recht en gaan op het kruis voor me staan.

Eindelijk voor bij het stoplicht kom ik bij een rotonde, rij ik op de rotonde (dus heb ik voorrang) rijdt er een zo vlak voor me de rotonde op, het scheelde werkelijk niks of ik had er boven op gezeten.

Over de rest van de rit zal ik zwijgen. Stel imbecielen.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja dat gebeurt bij mij ook vet vaak, schijtirritant man!

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik ben nu aan het twijfelen hoor..
    Maar ik dacht dat je niet van je parkeerplek mocht afrijden, als er nog mensen achter je lopen, fietsten, skeleren, ectra...
    klopt dat?

anders heb ik nog wel een verhaaltje :) namelijk..
    en Anders schaam ik me diep.. dat ik die man heb uit gescholden :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Achteruitrijdend verkeer heeft GEEN rechten. Hoe het zit als de auto vooruit van een perkeerplaats wegrijdt weet ik niet, maar volgens mij heeft hij geen voorrang.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Klopt Ranjeewha, als je met de auto achteruit rijdt (dus bij.v uit een parkeerplek) voer je een bijzondere verrichting uit en dien je voorrang te verlenen aan iedereen.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je haalt me de woordjes uit mijn mond Manuela :D

Dus! Kom maar op met je verhaaltje Ranjeewha!

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nou dan maak ik mijn verhaal..

ik loop netjes van het stoepje af om naar de auto van mijn vader te lopen..!
    komt er zo'n asoZAk gewoon opeens naar achterrijden!
    Loop ik daar met mijn kleine vent,.. dikke buik..

Dus ik zeg tegen die vent, Kun je misschien uit kijken, je rijdt bijna me kind omver!
    geef die ZAK nog eens EXTRA GAS... :confused:

*amber gaat daar over de rooie..mijn arme kind bijna onder de auto*

draai die vent zijn raampje open (dus hij heeft me wel gehoord de eerste keer)
    helemaal boos, helemaal flippen..! zegt dat hij wel op mij zou wachten als ik weg zou rijden..! bla die bla..!

Rijd die vent gewoon ACHTER ME! ik heel netjes gevraagd of mijn papa niet wilde stoppen.. ik durfde gewoon niet!

ik ben normaal een schijterd, durf tegen niemand een grote bek te geven..! TOTDAT ZE MIJN KLEINE VENT IN GEVAAR BRENGEN!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo, dat is gewoon ronduit ASO!
    Wat een vuile hond zeg :( Ik snap werkelijk waar niet dat er zulk folk op deze aarde rondloopt... :confused:

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Als mensen voordringen zeg ik altijd:tja,het vuil gaat altijd voor de bezem he?!Die komt meestal wel aan...als het iets van hersens heeft of de IQ van een visstick... :(

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) die is goed, maar helaas hoort die bestuurder voor mij dat niet.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee maar in de winkel wel ...haha die onthouden we ...

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Van de week ging ik naar Hilversum, dus over de a1.

Heb mezelf weer zitten opvreten van binnen, al die mensen op de weg. Nog 3 banen inhalen en dan net voor de afslag voor je neus eraf duiken.

Of mensen die zonder reden op de 2e of 3e baan blijven hangen, grrrr. Ze zien dan in de verte een vrachtwagen en blijven er gewoon op die 2e baan. Aaahhhh.

En inderdaad, wegrijden uit stilstand is een bijzondere verrichting, dan heeft al het ovreige verkeer voorrang. Aso die kerel zeg.

Deel Deze Pagina