Ik heb wel eens gehoord dat een laagje afwasmiddel helpt... Maar goed, ik heb het nergens alleen in de serre waar de ventilatieroosters open staan...
Ja oke dat begreep ik idd, maar zie hier dat mensen die naast ons wonen die dubbelglas hebben nergens last van hebben maar zal niet voor iedereen zo zijn.
Afwasmiddel aan de binnenkant? haha naar zulk soort tips was ik eigenlijk op zoek kijk dubbelglas, ramen open enz klinkt logisch maar ik dacht wie weet is er wel de gouden tip voor!
Wij hebben er boven ook last van. Als ik weg ga doe ik altijd elk raam een heel klein kiertje open. Op de knip en de knip op slot. Als ik thuis blijf doe ik de kachel aan in de ochtend en na het middagslaapje de ramen open boven. En natuurlijk altijd even de ramen droogmaken elke ochtend. Trouwens, dubbelglas plaatsen is niet heel erg duur ( als je goede kozijnen hebt) ben je ongeveer voor 5 a 6 ramen 700 euro kwijt. Bij een koophuis zeer de moeite waard.
Ja maar niet als je in een flat woont met hele grote ramen en dus een kraan moet laten komen om ze te bezorgen. En we blijven er nog maar 2 jaar wonen ws dus dat vinden we dan een beetje zonde.
wij hebben er alleen last van als ik met natte haren ben gaan slapen...en bij het koken de afzuiging aanzetten! misschien helpt het..
Onwijs bedankt voor de tip met afwasmiddel! Heb het op een raam in de keuken gedaan met nu als resultaat 1 beslagen raam maar ook een niet beslagen raam Ik heb het er met keukenrol op aangebracht en ingesmeerd en daarna met de trekker weggeveegd. In het begin denk je ik krijg dit er niet af maar gaat dus wel. Misschien voortaan ramen wassen met afwasmiddel in het water hihi Ben benieuwd voor hoelang het werkt maar dit is al iets
poe, da's niet goed, 15 jaar is helemaal niet oud! Ons huis is van de jaren 20 en wij hebben dat ook niet. Je zou haast denken dat er bij jullie vocht in de wanden/vloer zit, optrekkend grondwatervocht ofzo. Zou je es na moeten kijken. Is jullie kruipruimte ook vochtig?
Wij hebben dat soms ook wel maar toch allemaal dubbel glas... maar niet elke dag heeft soms beetje met dekachel te maken enzo...
De kelder is niet nat, wel is het zand vochtig, maar dat heeft heel het dorp. Maar als d emuren nat zijn moet je dat toch zien an het behang? ( gele vlekken ofzo)