beslaglegging en niet kunen bellen !!

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    :(
    ff serieus
    hier snap ik niets van
    gisteren lag er een brief op de deurmat

aankondiging beslaglegging
    nou ja oke kan ..

wij bellen ..
    en bellen en bellen
    wat krijg je ..

als u een bealingregeling wilt
    zal u een brief moeten schrijven
    met alle stukken erbij
    ( maandelijkse lasten, schulden loon en dergelijke )
    huh !!
    want het kan niet over de telefoon .. :(
    heb alles bij andere bedrijven geregeld..,
    via de telefoon
    en hier moet het per brief.
    eer die brief daar is en word gelezen ... :(

snap er niets van waar slaat het op !

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat kan wel kloppen, ze willen namelijk kijken wat je aan inkomen hebt,vaste lasten zijn en overige schulden, zodat er een goede inschatting van een betalingsregeling gedaan kan worden.Hun zitten er namelijk niet op te wachten dat een betalingsregeling in de soep loopt omdat je er achteraf toch niet aan kan houden.

3. Rono

Rono Niet meer actief

Dat doen ze om te kijken of een beslaglegging op inkomen meer nut heef dan hoeven ze zelf de boell niet meer uit t zoeken want jij levert hen alles aan.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meis ook al staan ze aan de deur en jij zegt ik ben bereid om te betalen met 20 euro per maand,mogen ze niks doen hoor.. want je bent bereid om te betalen..
    ook kan je zeggen dat alle spullen die binnen staan niet van jullie zijn, dan moet je even iemand een briefje laten schrijen en handtekening eronder laten zetten zodat je dat kunt aantonen..

wij zitten nu in de wsnp maar daarvoor hadden wij dus ok elke keer zo`n brief binnen. en geloof me niemand heeft hier ooit wat meegenomen..

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nog een mooier verhaal..
    er staat dat wij niet betaal hebben 2006 en 2007
    huh toen woonde mijn vriend hier helemaal niet
    weer gebelt
    en een nu moeten we ook nog een bezwaar schrift indienen!

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Is dat zo? Dat vind ik dan erg vreemd! Waarom na het ontvangen van de rekening of bij de eerste aanmaning niet meteen bellen dat je graag in termijnen wil betalen. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt wat daar moeilijk over doet (mist je je aan de regeling houd natuurlijk) Beslaglegging is echt het laatste wat een bedrijf doet.

Al ik jou was zou ik gewoon doen wat er gevraagt word.

7. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Sjonge; wat een rotsituatie zeg! Ik heb hier geen ervaring mee; maar ik zou uitstellen wat er uit te stellen valt (qua beslaglegging dan) en alles opsturen wat ze vragen.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

tuurlijk wil je alles doen om beslaglegging te voorkomen.. maar soms is die mogelijkheid er toch niet??
    hun hebben nu een brief over beslaglegging gekregen. en mijn antwoord is daarop gebasseerd..
    ook al staan ze aan je deur voor die beslaglegging(zoals in de brief staat) kun je nog zeggen dat je bereid bent om te betalen, ze mogen dan niet binnen komen en iets meenemen..(of stickertjes opplakken)

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben al ermee bezig
    ik moet aangetekende stukken versturen ..
    dus dan maar doen he..
    alleen ze proberen 2006 en 2007 ook in mijn viend zijn schoenen te schuiven terwijl hij hier niet woonde .. dus ook bezwaar maken pff

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik snap niet dat je het zover hebt laten komen. Nu moet alles snel snel. Je had toch eerder om een regleling kunnen vragen of het een en ander uitzoeken. Nu laat je het er zowaar op aan komen.

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja dat vraag ik me ook af, volgens mij moet je het best ver laten komen wil je zo'n brief thuis krijgen...je had toch ook eerder zo'n regeling kunnen treffen inplaats van op het laatste moment??
    het is heel vervelend dat snap ik! succes!!

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat denk ik altijd bij dit soort topics. waarom het er altijd op aan laten komen.waarom je kop in het zand steken en dan ach en wee gillen. je weet toch gewoon,dat als je niet betaald en aanmaningen negeerd en geen betalingsregeling treft, je vroeg of laat problemen krijgt. grote problemen en dan is het te laat of bijna te laat en dan kan er ineens wel iets geregeld worden. waarom niet wat eerder denk ik dan.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Als ze aan de deur staan vorr beslag, moet je ze binnen laten.. anders komen ze met politie.. Lang verhaal maar mn ouders hebben er ervaring mee! Maar ze moeten wel een datum aangeven en mogen dat niet onaangekondigd doen.. :) dus heb je nog tijd om iets te regelen.. :)

Succes meid!!

14. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Mee eens

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd helemaal mee eens...

16. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Uit eigen ervaring weet ik dat het soms niet anders is, als er nog 10 deurwaarders zijn, zie je vanzelf door de bomen het bos niet meer.

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja dat snap ik wel maar die 10 deurwaarders komen niet zomaar ineens tegelijk uit de lucht vallen!

18. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee zeker niet, dat stapelt zich op, en op een gegeven moment, weet je het gewoon niet meer.

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

lijkt me niet dat die 10 deurwaarders in 1 dag en zonder reden uit de lucht komen vallen. daar is al een aardige geschiedenis aan vooraf gegaan.

20. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    eens met Samba, het doet er toch niet toe waarom het zover gekomen is? En idd soms kun je door de bomen het bos niet meer zien.
    Dat anderen hun zaakjes prima voor elkaar hebben, heel fijn! Maar laat een ander ook in zijn waarde, met of zonder schuld. Ze vraagt niet om veroordeeld te worden, niemand weet waardoor dat komt.

On topic, gewoon doen waar ze om vragen, ik snap dat het heel vervelend is nu, maar je kunt t beste gewoon meewerken.
    Dat van 2006 en 07 is heel apart, maar dat kun je als het goed is gewoon aantonen. Dan is er niks aan de hand.

Succes!

Deel Deze Pagina