Beslaglegging, kan dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 18 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik dacht dat het wellicht toch ermee te maken had dat ze ook samen een bedrijfspand hadden.. Ik wilde het voor de zekerheid hier navragen aangezien ik best geschrokken was. Het ging om meer dan 5000 euro en de bank was al dicht. Gelukkig bleek het echt een fout te zijn omdat ze naar achternaam en geboortedatum hadden gezocht.. En de BSN leek heel veel op die van zijn broer zei de meneer aan de telefoon.. Het staat nu binnen 10 minuten weer op onze rekening gelukkig.

Bedankt voor het meedenken allemaal! :)

2. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Dit is het risico van een v.o.f. dan ben je als vennoten hoofdelijk aansprakelijk voor alles van beide partijen. Hier is dat namelijk duidelijk besproken wij hebben ook een vof en dat gaf in onze situatie het grootste risico voor de andere vennoot. Want het kan echt zo zijn als wij in de schulden komen dat zij uiteindelijk ook op straat belanden.(Gelukkig ziet het daar niet naar uit!) Dus ik denk dat het geen fout is maar het risico wat aan de zaak vast hangt.

Mochten jullie een BV hebben is dat niet zo en kunnen ze de schulden van je zwager niet op jullie verhalen.

Oh gelukkig! Blij voor jullie mijn reactie is dus mosterd na de maaltijd...

Deel Deze Pagina