beslaglegging ,maar nooit brieven gezien

Discussie in 'De lounge' gestart door onzekerbloempje, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Klinkt erg vaag, zeker als dit de gehele inhoud van de brief is. Het zou natuurlijk een fout kunnen zijn maar er zit niks anders op dan maamdag even contact opnemen. "Wie eist bewijst" overigens, dus je hoeft in principe niet bang te zijn dat je bvb moet gaan betalen als iemand anders iets op jouw naam heeft besteld. Het bedrijf of de instantie die de deurwaarder heeft ingeschakeld zal echt op papier aannemelijk moeten maken dat ze een vordering op je hebben en hoe deze tot stand is gekomen. Sterkte, hoop dat het snel opgelost is!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Welke deurwaarder is het? Is deze aangesloten? Kijk idd uit dus dat het niet fake is want ik vind de brief heel vaag, summier en onprofessioneel overkomen! Je mag mij ook pb sturen met meer info, weet hier wel het eea van af. Kijk er wel morgen pas naar want ik ga zo slapen. ;)

3. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

#23 onzekerbloempje, 11 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2012
    ja ,maar zie er niks staan hoe hun werken
    en gelukkig houdt de sociale dienst maar 60 euro per maand in.
    ik bel hun maandag ook,want deze brief vind ik ook niet kunnen.
    schijnbaar denken zij dat ik weet waar t omgaat,dus niet.
    groetjes

4. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Is dit letterlijk wat in de brief stond?

5. onzekerbloempje

hoi
    ja dit stond er letterlijk
    en wanneer u het met dit beslag niet eens bent en u wilt in in verzet komen tegen de aanslag ,moet u zich direct wenden tot een advocaat.
    en onderaan t nummer van de deurwaarder.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nog een x welke deurwaarder is het?

Ik kreeg een poos terug een brief of ik 1700 euro binnen 14 dagen over wilde maken. Verder stond er niks.

Bleek het om een verjaarde herincasso te gaan en ze mochten niks innen en hoefde uiteindelijk ook niet te betalen

7. onzekerbloempje

ja vindt t raar,want ik heb vaak concact met sociale dienst en ze weten ook dat ik altijd mijn rekeningen betaal.
    want anders slaap ik niet hihi.

8. Henkiepenkie

Ik vind het niet professioneel overkomen. Ik zou inderdaad niet zomaar iets overmaken. Laat ze eerst eens bewijzen dat er iets betaald moet worden.
    Het eerste dat in mij opkwam: kan het niet zijn dat je zwager jou een hak wil zetten en daarom deze (namaak) brief schrijft?

9. onzekerbloempje

hoi
    ik wil op internet niet zeggen welk deurwaarder t is,ben graag een beetje prive,maar deze brief kreeg ik van sociale dienst niet van deurwaarder.

10. onzekerbloempje

misschien schrijf ik t onduidelijk,maar deze brief was van de sociale dienst dat ze geld inhouden omdat deurwaarder 403 had geind bij sociale dienst ,ik heb geen brief van deurwaarder gekregn.

11. Henkiepenkie

Oke, dan zit er niets anders op dan maandag bellen naar Sociale Dienst toch?

12. onzekerbloempje

ik moet niks overmaken,de deurwaarder heeft concact met sociale dienst gehad en sociale dienst heeft hun betaald en houd mij geld af van uitkering.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb je ook geen brief gehad dat je voor de rechtbank moet verschijnen vaak krijg je die eerst voor ze beslagleggen aangezien ze niet zomaar beslag mogen leggen

14. onzekerbloempje

ja dat klopt.
    jammer dat sociale dienst niet mij eerst belt om te vragen wat is er loos is ivm deurwaarder.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is niet zo dat de sociale dienst rekeningen voor jou betaald en hierin evt laks is geweest?

16. onzekerbloempje

nee helemaal niks gehad hier.
    echt raar zeg.
    groetjes

17. onzekerbloempje

nee ,ik betaal alles zelf .
    groetjes

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Sociale dienst is verplicht mee te werken met deurwaarders volgens mij.
    Ik zou even bellen maandag en anders bellen naar het telefoonnummer kijken wat je dan hoort en daarop googlen..

19. Henkiepenkie

Vervelend zeg! Succes ermee!

20. onzekerbloempje

hoi
    ik had vanmorgen al gebeld en om half 9 maandag is t kantoor geopend daar.

Deel Deze Pagina