Locusta.. 2 jaar! Ik zou het echt best jammer vinden om hier nog 2 jaar te wonen... Hoe woonde je toen enhoe woon je nu?
haha ja die van mij heeft altijd oren voor de zier zeg ik, alleen als het meneer uitkomt luisterd ie, behalve als ik zeg of moet je naar bed, dan kan die heel snel luisteren. achja hoort erbij, de buurtjes dus goed geproeft, ik zou gewoon nog eens bij alle bij de huizen kijken, even dan alle postitefe en negatieve punten opschrijven van de huizen, en dan kijken of je er een goed gevoel bj krijgt.
Wij hebben 13 huizen bekeken, de laatste is het geworden. We wisten het meteen, terwijl ik er niet eens heen wilde, ben meegesleurd door mijn man, haha. Eenmaal binnen waren we beiden verkocht. Niet perse echt verliefd, maar gewoon dat we er onszelf zagen wonen, we zagen alle praktische voordelen van de wijk (3 straten van natuurgebied, rustige buurt, mix van ouderen en jonge gezinnen) en het huis (precies goede tuin, enorme woonkamer + open keuken, genoeg slaapkamers) en ook de nadelen (heel klein badkamertje + geen andere mogelijkheid, niet de oude sfeer die we gewend waren van bijna 100 jaar oude huizen). We wonen er nu ruim een jaar en we zijn er nog steeds elke dag ontzettend gelukkig mee! ik ben juist heel blij met m'n achterom: geen vuilniszakken door het huis, schuur voor de fietsen (een garage lost beide problemen wel op). En we hebben echt het beste van de badkamer gemaakt. Bijna klaar hoor Ons vorige huis waren we helemaal verliefd op, het was het 4e huis ofzo dat we zagen. Spijt is een groot woord, maar het was toch wel een miskoop, zoveel mis mee! Het viel bijna uit elkaar. We voelden ons een soort schuldig toen we het verkochten... Vandaar dat we dit keer een heel duidelijk lijstje hadden en veel beter wisten waar we op moesten letten. Succes!
nee ik heb het over mijn eigen huis .... Wij kunnen dit wel prima betalen... maar het vorige huis was qua lasten de helft dus dan moet je even wennen om je levensstijl om te gooien. Ik zou zelf nooit gaan voor een huis zonder redelijke tuin... Hoeft geen hectare te zijn maar er moet lekker buiten gespeeld kunnen worden zonder direct de straat op te moeten...
Lieve mensen Net naar huis 2 geweest. Ik vond het echt zó leuk. Maar daar gaan we: er zit al een bod op. Dus kunnen we een eenmalig eindbod doen. Hoewel mijn vriend hem ook leuk vind, vind hij dit eente snelle beslissing en bovendien moeten we nog naar 'huis1' voor de 2e bezichtiging. Ik vind mezelf zo stom. Huis1 is een geweldig huis. Dit is een 13 in een dozijn huis. Ben best wel verdrietig nu. Weet wel dat het maar een huis is, er is niemand dood ofzo...
Tja ik weet niet. Vind zoiets best persoonlijk. Wij hebben in juli ons eerste huis gekocht, woonden daarvoor in een huurflat. Op de flat waren we nooit verliefd. We gingen daar wonen omdat we beide uit huis wilden en dus wilde gaan samenwonen. Die flat stonden we 1e voor en was binnen ons budget en kwa ruimte ook prima, daarom dus gekozen. Heb me er ook nooit echt thuisgevoeld, dus ik vind zelf dat verliefdheids-gevoel errug belangrijk. Het huis waar we nu in wonen gingen we toen bezichtigen en manlief en ik stapten binnen, keken elkaar aan en meteen WOW dit is het! En daardoor dus ook dat huis verkozen boven de anderen die we hadden bekeken. Het heeft niet een giga keuken, ook geen inbouwaparatuur, geen grote badkamer met ligbad.. Maar we waren er meteen gek op. Dus gekocht! Succes met beslissen.. Bij ons woog het gevoel dus uiteindelijk zwaarder dan alle eisen die we op ons lijstje hadden staan.
als je het echt zo leuk vind, zou ik toch een bod doen, je hebt ze alle bij nu immers 1 keer gezien, dus je kan wel bepaalde dingen al vergelijken. zo te horen voelt dit huis heel goed, als je al lang zoekt zou ik het niet laten lopen. athans wel een poging doen tot kopen. is persoonlijk,
Dobbel, ik zou dat wel willen. Maar vriend niet. Hij is nu ook werken dus we konden er ook niet even over kletsen. Het enige wat ik hopen kan is dat we het morgen eens worden over wat we willen en dat dan het huis van keuze er nog is. Ik kijk straks wel even of ik verkoopmakelaar zo ver kan krijgen om nog een dagje te wachten met onderhandelen met de andere gegadigden.
Missy dank voor je verhaal. Grappig, draak heeft het verhaal van het ene huis en jij nu van het andere.. Zit namelijk precies zo in elkaar, tot de kleine badkamer aan toe
spannend zeg!!! Ik denk dat je toch wel een soort van verliefdheid moet voelen voor een huis. Wij hebben tig woningen bezocht en bij geen enkel huis had ik het gevoel van YES. Maar het allerlaatste huis waar we binnenstapten voelde zó goed, dat ik de dagen erna aan niets anders meer kon denken. Ja, echt een beetje verliefd Enne..... dat huis nu al precies een week van ons!!! Succes!!!
Gaaf migga! Wat voor een huis is het? Probleem bij ons is nu, dat de een meer voor huis1 voelt, en de ander voor huis2. Niet dat we het huis van de ander meteen lelijk vinden of er per se niet willen wonen! Morgen gaan we beslissen of we voor de een of voor de ander gaan, of voor geen van beiden. Dan hebben we ze beiden gezien. En dan wordt het dus spannend of het gaat lukken, want dat is bij beiden niet zeker. Pfff, hebben wij weer niet wat?
Een huis met alleen een patio zou bij mij afvallen, ik zou echt een tuin willen met de kids.. Maar er staat zat te koop, verkopers zijn heel blij als ze uberhaupt hun huis kunnen verkopen. Als het deze 2 huizen niet worden dan zou ik even afwachten of verder kijken, het is tenslotte wel een heel groot iets een huis kopen wat je niet zomaar even tussen neus en lippen doet.