icsi 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dievine, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hallo

lange tijd dat ik hier geweest ben. Na een 1e succesvolle icsi, met nog 1 cryo sta ik aan de vooravond van poging kindje nummer 2. We hebben (na mijn keizersnede) eerst gewacht en daarna een jaar zelf geprobeerd in de hoop spontaan zwanger te worden (vooruitzicht is nog geen 2% kans, dus je snapt) dat is t niet geworden. Dinsdag gaan we weer opnieuw in gesprek met de kliniek. Ik heb ook ruim een jaar gedaan over wat ik nu wilde, weer het hele traject in? heb ik daar zin in? Wil ik het wel? Hoe wil ik het en hoever ga ik daarin....allemaal vragen die ik tot voor kort niet wist hoe te beantwoorden.
    Daar ben ik wel uit, maar zie op tegen weer die hele medische mallemolen. Iedere keer weer de kijkstok erin, iedere keer weer op de minst comfortabele manier je bloot geven...Heb daar bij ICSI 1 een bloedhekel aan gekregen. En voorzie eigenlijk geen ander gevoel bij nummer 2. Ik ga er wel voor.

Wie herkent dit? Het geheel van twijfel over de medische kant...Ik snap dat er een prachtig kindje uit komt als alles lukt, daar ben ik al mee gezegend....Moet ik het lot wel tarten vraag ik me dan wel eens af.

2. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dievine,
    Ik ben vanaf 2011 in de MMM, dus inmiddels wel gewend aan al dat "gedoe". Na twee keer IVF in 2015 ga ik deze week starten met een ICSI poging.
    Succes!

3. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Wij hebben morgen het gesprek, over onze cryo en verder. Ik ga er ook vol voor, het is dit jaar of niet meer. Ben je al begonnen met spuiten?

Deel Deze Pagina