Beslissing nemen over werk/privé

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy zwanger, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Belachelijk! waarom zou je het niet aankunnen? vragen ze dat ook aan de aanstaande vaders op jou werk? Zoveel vrouwen werken fulltime, ook tot 4 weken voor de bevalling. Ze/hij mag best aangeven het spannend te vinden en benieuwd te zijn naar hoe je het gaat ervaren maar met dat soort insinuaties gaat je manager mijns inziens veel te ver! kom op zeg! Vind dit behoorlijk discriminerend! Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik denk dat het meeste al gezegd is waar je veel aan kan hebben.
    Ik heb zelf gemerkt dat het zelfs per kind kan verschillen. Na de eerste kon ik niet wachten om weer aan de slag te gaan. Ik genoot van mijn zoon maar ik genoot ook erg van het werken. Na de tweede zat ik weliswaar zonder werk maar vond ik het juist heerlijk dat ik 2 jaar heb kunnen kloeken met de kindjes :)
    Ik ben nu pas weer 1,5 maand aan het werk voor 1 of 2 dagen per week omdat ik het thuis zitten moe was en weer iets voor mezelf wilde.

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik werk ook als leidinggevende, ben wel na de geboorte van onze dochter mijn uren over vier dagen gaan verdelen en mijn man is ook een dag minder gaan werken. Mijn ouders passen een dag op, twee dagen op het kinderdagverblijf vinden de kids ook prima. Inmiddels zijn nummer drie en vier op komst, dus zijn nu wel even zoekend hoe we thuis de rust er in kunnen houden. Wat ik wel weet, is dat ik mijn werk niet zou willen missen en dat het me echt completer maakt.

Deel Deze Pagina