Panty's / Maillots???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 5 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wie weet of er ook panty's / maillots bestaan voor zwangere vrouwen?? De gewone panty's zitten namelijk veel te strak. Als ik een maat groter pak passen ze bij mijn benen niet meer goed.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij wel. Wij hebben hier in de stad een winkel met alleen maillots, panties en kousen en daar zal het zeker wel te krijgen zijn. Ik weet niet of er bij jou in de stad ook zo'n soort winkeltje zit?

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    ha Roos,

Ik heb ze bij zowel de Miss Etam, de C&A als de Prenatal gezien.

Zelf draag ik de panty onder mijn buik geschoven. werkt voor mij nog prima, zakt niet af ofzo.

Succes ermee!

4. Niet meer actief

OOH dan ga ik daar strakjes even kijken. Dank voor de tips!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ik heb ze ook bij zwangerschapswinkels gezien.

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Je kan ook gewone panty's kopen met een tussenstuk,en dan verkeerd om dragen niemand die het ziet .
    En het is een stuk voordeliger. ;)

7. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    Bij de Hema verkopen ze van die lage heup panty's en maillots. Kun je ook makkelijk aan, en dan evt voor het afzakken(wat iedere panty bij mij doet) even als tip een onderbroek eroverheen. Een gewone of positie..

groetjes

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb er 1 van de prenatal en bij de hennes zag ik pantys maja die gaan sneller stuk

9. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik vind panty's altijd te strak aan de bovenkant. Ik knip ze altijd in aan de bovenkant en draag er net als boogschuttertje een slip/string overheen ;) Zit heerlijk hoor en zakt niet af!

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik koop mijn panty's altijd wel een par maten groter dan zitten ze perfect en gaan ze niet zo snel stuk omdat je ze niet helemaal straktrekt

11. Es1981

Es1981 Actief lid

Hij de H en M hebben ze zwangerschapspanty's

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij uli pupkin (hoe je het ook schrijf) een winkel met hele erge grote maten daar heb ik ze al een paar keer gehaald. Je kunt ze ook via internet bij ze betsellen

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten

Deel Deze Pagina