das idd heel raar want we betalen toch niet elke maand voor niks zo veel verzekering. maar ook vanuit je begeleiding is het raar (die weten toch al maanden van te voren wanneer je operatie gepland word) tenzij je niet via een nok of iets gaat. maar dan zal je dus idd tot januari moeten wachten. kan je vast gaan sparen voor de nieuwe outfits die er aan komen
Nou moet ik wel zeggen dat deze operatie heel veel gedaan word alleen al in boz 1000 per jaar. Ik vind het wel raar dat ze het inderdaad niet van te voren aangeven dat het kan zijn dat het potje op is. Ik heb dus gewoon geluk gehad dat ik nog even op de val reep geopereerd ben
Nou ik ben nog niet gebeld maar heb nog 2 dagen dan is de week pas voorbij. Hoop zo dat t potje van mijn verzekering nog niet op is. Is dat potje landelijk of per ziekenhuis?
Dat weet ik niet. Dit is bij nok in Eindhoven hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder ik het ook vind worden.
Het is ook heel raar en ik heb ook echt ruzie gemaakt met mijn verzekering,had alleen allemaal geen zin. Ik had in november de eerste voorlichtingsbijeenkomst en als je daar komt hebben ze van het nok je verzekering al gecheckt,na de voorlichting mocht je een afspraak maken voor de screening en iedereen kon al in de drie weken er na en ik mocht pas in januari door de verzekering. Nu had ik natuurlijk wel geluk dat het al november was,als het potje nu al leeg is dan is dat wel extra zuur want dan duurt het nog lang voor het eindelijk januari is
Je hebt trouwens wel kosten van vitamines en calcium tabletten en dergelijke.. Kost mij ongeveer 5 euro per maand. Mocht je het modifast predieet moeten volgen, dit wordt niet vergoed en kost voor 2 weken 90-100 euro.
Meiden. ik was is aan het kijken bij catarina zkh. kan ik daar gewoon naartoe bellen en vragen of ik misschien daar terecht kan?
Waarom?! Bovendien is bij mij gewoon mijn eigen risico afgeschreven hoor. Waarom zou dit er buiten vallen?!
Het lijkt mij ook dat dit gewoon van je eigen risico af gaat. Ik zit erop te wachten tot ik het binnen krijg
Kennis van mij heeft de operatie 3 jaar geleden ook in het rkz gedaan via het nok en zij heeft er nooit een rekening van gehad
Toch denk ik niet dat het klopt. Ik zit op zoveel gastric bypass facebook groepen en fora, en iedeeeen betaalt daar eigen risico, in ieder ziekenhuis..
Hmm ok. Dan zal ik dat Nog is na gaan vragen dan. Alleen dan nu bij een ander persoon dan de vorige keer