Aan dat dagboek kunnen hun inderdaad zien wat een beetje jouw patroon is. Ze zullen dan inderdaad aangeven wat je goed en eventueel fout doet. Bij mij was het bijvoorbeeld dat ik nooit ging ontbijten. Ik kreegn dan als antwoord van de dietiste hoe ik dacht het straks wel te gaan doen en kreeg adviezen mee over hoe ik dat het beste kon oplossen na de operatie. Ik weet niet of het eventueel gevolgen heeft voor de operatie, of je moet zo'n raar eet patroon hebben dat ze denken dat je het na de operatie niet aan kunt maar denk dat je dan wel heel gek moet eten
Heb je de gbp al gehad babyhope? Je moet toch 6x per dag eten? Il doe het ook niet altijd maar meestal wel. Bij mij verschilt het per dag wat ik eet. Soms 3 boterhammen, wat fruit en avondeten, soms bijna niks, alleen wat kwark. Ik val té snel af dus zal bij de volgende controle wel meer moeten gaan eten denk ik. Ene dag eet ik 1000kcal en dan weer 700. Ik ben nu 10 kilo meer kwijt dan het zkh had voorspeld en nog 18 kilo van mijn persoonlijke doel af. Dan hoef ik ook geen gram meer kwijt.
Nee nog niet gehad. Dit is het dagboekje wat ik nu voor 7 dagen moet invullen en moet meenemen naar de screening
6 x per dag eten lijkt me ook heel moeilijk hoor. ik eet meestal 3x maar in de avond ga ik los. Dus dat ben ik nu al af aan het leren. Gaat gelukkig wel goed. Ben sinds 2 maanden van de 2 liter cola per dag af. Drink nu alleen nog water en af en toe een kopje thee.
Je eet wel weinig hoor Babyhope, ga er alvast maar rekening mee houden dat je straks echt 6x op een dag gaat eten. Jouw schema had ik ook een beetje voor de operatie, dit was mijn schema van vandaag. 07:00 2 kopjes koffie met melk en 2 zoetjes 09:00 2 cracotte crackers met smeerworst 11:00 Appel 12:30 1 geroosterde volkoren boterham met kaas 15:00 Handje met japanse mix 17:30 Spaghetti ( kinder portie ) 20:00 Schaaltje yoghurt met een halve banaan. Ik eet gewoon 6x per dag en iedere dag is het weer anders. Brood gewoon zo kan ik helemaal niet eten, moet altijd geroosterd worden. Ik drink voornamelijk aanmaak siroop, thee en water met verse citroen. EDIT: Ik drink tussen ieder eet moment minimaal 1 longdrink glas drinken, drinken is namelijk enorm belangrijk.
Hmm hoe kan het dat ik niks afval dan. is toch te gek eigenlijk he. ik zal eens kijken hoe het morgen is ik heb vandaag wel een druk dagje gehad namelijk.
Omdat je dus hoogstwaarschijnlijk te weinig eet. Ik wist dus ook niet dat dat dus kon maar daar kan dus ook van aankomen is mij verteld. Je stofwisseling pakt dan heel snel de verkeerde suikers op als je dus wel een keer een koekje eet.
Ja en dan in combinatie met pco schiet het natuurlijk ook niet op. pff raak meteen weer in de zenuwen kunnen ze je hierop een negatief besluit geven?
Niet direct negatief, maar zo'n eetpatroon betekent bij ons wel een voortraject bij de diëtiste. Je eet minder dan ik en ik heb een gbp! Moet je nagaan!!
Niet doen Nergens voor nodig. Ze kunnen je hoogstens een advies geven over hoe je het straks het beste kan doen. En misschien zul je eerst een paar maanden bij de dietiste moeten langs komen voor je daad werkelijk geopereerd zal worden. Gewoon heel duidelijk laten merken dat je er echt voor wilt gaan en dat jij er helemaal klaar voor bent om deze operatie te ondergaan. Misschien is het handig voor jezelf om nu al te gaan wennen aan die 6 eet momenten, dan zeg je ook gewoon dat je daar nu al mee bent gestart Dan laat je dus zien dat je nu al bezig bent met veranderen en dat je er echt voor wilt gaan. Dan zien hun dus ook dat jij niet iemand bent die er te makkelijk over nadenkt.
Ok thx ladies ik ga vanaf morgen proberen 6 eetmomentjes te doen. is een appel eten ook een momentje haha
Ja tuurlijk Ik eet meestal dit: 2 crackers kaas/kipfilet 1 cracker kaas/kipfilet 1 boterham kaas/kipfilet Stuk fruit Avondeten: 100gr vlees, vaak kip. Soms aardappeltje erbij Kwark Tussendoor drink ik water/thee/optimel/bolero limonade Als ik nog eiwitten moet eten zijn het vaak blokjes kaas of extra kwark. Soms ook yoghurt met special k. Eens per week eet ik wat chips. Soms 1 dropje nu ik keelpijn heb.
En daar val je dan echt mee af bij een gbp? Klinkt misschien gek maar ik ben dat zo niet gewend om veel te eten. ik ben zo gewend om altojd maar te diëten en crashen dat het zoveel lijkt voot mij hahaha
Ik ben in 4,5 maand bijna 40 kilo kwijt. Ja daar val je mee af. En veel ook. (Zoveel dat ik er galstenen van heb gekregen maar das een ander verhaal ) Maar moet je nagaan hoe verstoord jouw kijk op eten is!
Ahaha oh echt wat vind ik dit apart om te lezen. geweldig al 43 kilo kwijt. Daar kan ik alleen maar om dromen op dit moment.