Sinds ik windows 7 op de computer heb staan, moet ik mij continu opnieuw aanmelden, hier op het forum. Als ik mij dan heb aangemeld, moet ik via een omweg, kijken of ik ingelogd ben, en zo bij mijn laatst geposte gedeelte klikken om daar verder te kunnen lezen. Ondanks dat ik steeds onthou mij, aangevinkt heb, en ik wel e-mails krijg van de fora-gedeelte waar ik op ben geaboneerd. Maar kan dan niet gelijk de eerst volgende reactie lezen, maar moet dus steeds terug zoeken. Ligt dit nu aan Windows 7? Of een ander fout? Bij andere sites heb ik dit probleem nl. niet, alleen hier bij zp
Ook merk ik net, dat ik wel 25x de pagina moet verversen als er een neiwue reactie is geplaatst. Krijg je e-mail notificaties van, maar wordt niet weergegeven, mas na 25x op vernieuwen (of f5) klikken. Begin het best vervelend te vinden...
Hoi, Eventjes alle openstaande vensters sluiten, dan via het configuratiescherm en volgens mij Internet opties de tijdelijke internet bestanden, cookies en geschiedenis wissen. Dan Internet Explorer weer opstarten en het dan nog eens proberen. Lotte