Hej meiden Ik krijg clomid 50mg en pregnyl 5000 Mijn eerste dag van mijn menustruatie was 6 feb Dit is mijn 3e ronde. 1e ronde een cyclus van 29 2e ronde een cyclus van 31 Ik heb 15 feb om 22uur mijn pregnyl gezet. wanneer kan ik het beste testen en wanneer is nu mijn nod? 2/3maart? 2 weken na eisprong? Of 6 maart ? Gerekent vanaf 6 feb +4 weken? Beetje verwarrend deze maand... ik had namelijk al op dag 11 mijn pregnyl gekregen ipv dag 14 De test nu was negatief... Alvast bedankt dames
Mij hebben ze altijd verteld dat de pregnyl (5000) na 10 dagen uit je lichaam is.. Ik heb het zelf weleens getest met zwangerschapstesten en dit klopt (bij mij dan) heel veel succes!
Zoals ik eerder al antwoordde is je NOD normaal gezien 2 weken na je eisprong, vandaag dus. Als je vandaag negatief gestest hebt maar ooj nog niet ongesteld bent kan je morgen of woensdag nog eens proberen. Succes!!!
Ik heb 3 dagen geleden een veeg bruin / roze gehad Gister een roze sliertje slijm en rood sliertje heeeel klein beetje bruin En vandaag minimaal bruin verlies... wordt er zo onzeker van pffff Afwachten maar
Pfffff.... Dat ellendige bruinverlies!!!!! Hier hetzelfde, GESTOORD word ik ervan. Wel, niet, wel, niet.... Morgen na half twee kan ik je zeggen of het bruinverlies iets betekent want dan word bij mij weer de bloedwaarde getest. Ik ben bang dat het de aankomende ongi is, in mijn geval dan.. Hou moed, veel geluk.
oooh spannend!! Normaal is het bij mij bruin/roze en dan rood erbij nu alleen bruin/roze echt heel minimaal ... zit vandaag op mijn nod! Ik heb het gevoel dat ik morgen ongi wordt En ik had zulke mooie kansen (3 follikels) De duimen draaien hier
Wat voel je dan precies? Onrustige onderbuik had ik ook tot verleden week, en ik had een positieve test... De eerste dan
Rommelige darmen, kramp, hoofdpijn, lage rugpijn en bruin/roze verlies maar dat is echt minimaal. dat was het wel zo'n beetje hihi Met de zwangerschap van mijn dochter voelde ik helemaal niets, nergens last van gehad
Oej, rommelige darmen heb ik al 2 weken, de eerste week heel erg, net kermis in mijn buik, nu alleen nog erg winderig...dat heb ik nooit als mijn ongi er aan komt... Nog niet opgeven... Kramp in je buik?
Ja ongestelheids krampen en heeeel veel hoofdpijn lage rugpijn en steekjes in me zij. Ook wat gespannen (*)(*) sinds vandaag. De test is negatief, er staat een tuurstreepje op binnen 5 min. Normaal begint mijn periode zo: Eerste dag bruin met afvegen Tweede dag bruin roze derde dag bruin roze rood en de volgende ochtend bam ongi. nu had ik de eerste dag 1 veeg bruin roze De 2e dag een roze sliertje en en rood sliertje voor de rest niks. 3e dag bruinverlies (eetlepel) rest van de dag niks. vandaag minimaal bruin en niks met afvegen geen bloed is goed zeggen ze , maar ik wil nu wel eens duidelijkheid hebben hihi #mevrouwtje ongeduld haha
Nou, over het bruinverlies: vanmorgen bij fa geweest; ze ziet het niet graag. Meestal een voorteken van een ongi die langzaam doorzet. Maar in uitzonderlijke gevallen komt het wel eens voor dat iemand toch zwanger is... Niet erg hoopvol dus. Ik zit met hetzelfde.
Ik had bij mijn dochter ook bruinverlies en rood bloed en zij is nu 4.5 dus het kan wel indd Bruin verlies betekent bij mij ook ongi maar deze maand is het anders