Na 10 lange weken hoef ik eindelijk mijn plasjes niet meer op te vangen! De 16 weken grens is behaald, dus moeders voor moeders heeft niets meer aan me. Wat heerlijk is dat zeg, om weer gewoon naar het toilet te kunnen gaan! Marian
Hehehe ik ben nog maar net begonnen, sinds een week maar kan me nu al voorstellen wat je bedoelt! Ik heb er ook niet altijd zin in. Ik probeer het vooral 's ochtends op te vangen, da's toch de beste buit in kwaliteit en kwantiteit maar meestal laat ik het 's avonds achterwege.
helaas kon ik het niet geven omdat ze hier in de buurt niet verzamelen, maar ik had het graag gedaan vooral omdat er in mijn omgeveing veel mensen de injecties gebruiken om zwanger te worden.
Ik ook Marie Lize. Ik ben 's avonds zo moe. Het enige waar ik dan aan denk is dat ik wil slapen. Enne een fles kan niet voller dan vol zijn toch?
Dames, ik vind het geweldig dat jullie dit allemaal doen. Slingding, dat geldt ook voor jou. Jij kan er niets aan doen dat ze bij jou in de buurt niet inzamelen. Al die bijkomende verschijnselen, moe, niet naast het 'potje' doen, etc etc. Het geeft andere vrouwen weer moed. Zelf heb ik het tot nu toe nog niet nodig gehad. Mocht ik zwanger raken, dan wil ik ook graag meedoen. Ik wilde alle dames die meedoen, hiermee even in het zonnetje zetten en zeggen dat ik het ontzettend tof vind! =D> =D> =D>
Nou kleine moeite groot plezier. Maar ik vind niet dat het voor mij geld je applaus. Ik durfde nu pas er aan te beginnen. ( komt door de eerdere mk-en, bang dat het weer fout zou gaan na een moeilijke start) Maar de 6 weken die ik doe doe ik met alle plezier!
janne. ik vind dat het voor iedereen geldt. Het is een kleine moeite, klopt. het is iets natuurlijks. klopt. maar toch. ik wil zelf zo graag zwanger worden, en als dat dan met behulp van iemand anders mogelijk wordt, mag diegene van mij een bloemetje krijgen.
Nou dank je wel En wie zou er niet blij zijn met MvM, we hebben allemaal 1 doel. Dus als ik met mijn hormoontjes iemand blij kan maken, heeeel erg graag zelfs. Enne ik wil je wel een pb met mijn adres sturen voor dat bloemetje ( nee hoor grapje)
hahahahaha Janne toch! . hihihihi 8) Het gaat duidelijk goed met je dus?! Heel veel plezier nog in de zwangerschap. Lekker genieten. 8)
Ik herken het wel dat hel heel fijn is als de 10 weken erop zitten! Ik tenminste wel! Tis idd een kleine moeite.