Wow, Nana, dat is schrikken! Het is jammer dat het niet natuurlijk kan, maar aan de andere kant, je krijgt nu waarschijnlijk alle hulp om zwanger te worden. Veel sterkte! Ja, het kan raar lopen. De een wordt niet (regelmatig) ongesteld, de ander wel, maar wordt ook niet zwanger. Wat dat betreft zit het ons niet mee . Maar moet houden meiden, 2011 wordt ons jaar
Inderdaad Kitty, ik ben zelf vrij regelmatig, maar ook hier is het nog niet gelukt. Pindakoek wat ontzettend balen, zeker omdat je al een beetje hoop had. Ik hoop dat je snel zwanger bent.
@Nana: jeetje wat een vreselijk bericht zeg ! Ben benieuwd wat de dokter ons morgen gaat zeggen/voorstellen. @All: thx voor jullie berichtjes allemaal. Ik ben nu trouwens aan het temperaturen en mijn temperatuur is vanaf dag 1 steeds 36,5..klopt dit? -> ben een leek hierin). Ongi is vanaf maandag eigenlijk al super licht met enkel een beetje spotting. Zal het zo zijn dat als je een zeer lichte ongi hebt dat je dan geen eisprong hebt gehad??
Geen idee, ik ben geen experts in temperaturen.... En ik lees dat je morgen naar de huisarts gaat? Spannend zeg! Ik duim voor je!
@pindakoek: ik heb 3 maanden getemperatuurd en was toen zwanger. Mijn standaard lichaamstemperatuur was ook rond de 36,5 voor de eisprong ging dit iets omlaag om de dag erop flink te stijgen. Op www.fertilityfriend.com kun je dit bijhouden. Wij zijn zelf 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Uiteindelijk is het ons gelukt zonder medische hulp.
Hier precies hetzelfde verhaal In oktober 34 geworden,eind augustus gestopt met de pil en meteen die nep-ongi maar tot nu geen succes. Ik moet me niet zo druk maken en jij ook niet eigenlijk maar die leeftijd he,ZUCHT.
Bij iedereen is de temperatuur verschillend. De eerste twee weken zit ik altijd tussen de 36,2 en 36,5, daarna gaat ie omhoog naar 36,6 tot 37 graden. Maar een vriendin van me zit altijd een halve graad hoger. Wat je zegt over die lichte ongi...is niet te hopen, want de afgelopen twee maanden stelde het bij mij ook al nix voor. Op zich niet erg natuurlijk , als het verder maar niets betekent....
Niet druk maken...is zo makkelijk gezegd, he. Zat er maar ergens een knopje waarmee je dit uit kon zetten. Of anders een knopje waarmee je leeftijd even kon stoppen. (haha, wat een fantasie ) Xie trouwens dat je wel een regelmatige cyclus hebt...dat is al één zorg minder toch? Dat maakt het wel wat makkelijker om je ei te ontdekken.