alsof de duvel er mee speelt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika1984, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi allemaal!

Een paar dagen geleden kwam er een grote bus voor ons huis aanrijden met erop: babywereld.
    Een jongen die naast ons woont kwam naar buiten en laadde allemaal babyspullen uit, een commode, bedje, kastje enz.
    Ik keek naar buiten en voelde gewoon een brok in m'n keel.
    Mijn vriend zei grappig: goh, heb je al spullen besteld Annika? Beetje snel he.
    Ik wou dat het al zover was dat ik die spullen in huis kon halen.
    Het lijkt net alsof wanneer je zwanger wilt worden dat je ineens allemaal zwangere vrouwen en babietjes om je heen ziet.
    Soms is het net alsof de duvel er mee speelt! :evil:

Maar ben denk ik niet de enige die dat ziet hoop ik?

Veel liefs Annika

2. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Je bent echt de enige niet hoor! Ik zie plotseling ook overal zwangere vrouwen en kinderwagens. En het lijkt wel of er onder de 'sterren' (bn-ers enzo) ook weer een ware geboortegolf aankomt. Je kan de tv niet aanzetten of er is er weer een zwanger!

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Het is erg moeilijk omdat we het te graag willen. Ik voel met je mee meid. Blijf moed houden hopen dat alles goed komt, en dat iedereen die graag een kindtje wilt beloont zal worden met een wonder

4. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt, dat is lief!

5. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Bij mij ook zo!
    Me buurvrouwtje is zwanger overal zie ik baby's.
    Je bent niet de enige die dat overkomt

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik zie ook overal baby's, zwangere vrouwen etc. Kreeg net nog een mail van een meisje die ik jaren niet gezien heb dat ze zwanger is... AHHHH.

Denk maar zo jou tijd komt nog wel en dan denken andere vrouwen dat wil ik nou ook....

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    O ja daar had ik nog niet over nagedacht hihihihi ;)

8. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    Hey, we letten er nu gewoon meer op omdat we zelf ook eraan toe zijn! We willen iets heel graag en juist dan let je erop! Is helemaal niet erg, ik gun het iedereen, maar mezelf ook denk ik dan! De opmerking van je vriend is inderdaad niet echt grappig, maar hij heeft het zelf denk ik niet in de gaten hoor, voor vrouwen is het toch anders. Mijn man kijkt er niet naar, die zegt gewoon heel simpel, das een lelijke kamer, die van ons word mooier ;)

9. miss1976

miss1976 Niet meer actief

Inderdaad heel herkenbaar dames.
    Overal zie je zwangere vrouwen, baby's, en de een na de ander komt zich melden dat zij zwanger is. En dan wil ik t soms wel uitschreeuwen dat wij dat ook zo graag willen.

Deel Deze Pagina