Veel bloedverlies...help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Juf1985, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik heb de afgelopen dagen meerdere tests gedaan. En had al een paar dagen spotting. Niet heel veel zoals bij ongesteld zijn. Mijn tests gaven alleen maar vage lijntjes, maar toch wel zichtbare. Maar nu net schrok ik me wild, ik had zoveel bloedverlies, alsof ik toch ongesteld was, terwijl ik vier testjes had met vage, toch zichtbare lijnen. Mijn testen had ik zondag, maandag, woensdag en vandaag gedaan. Ik ben zo bang dat dit een miskraam is....:( Iemand advies?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Schrikken meid! :(
    Het kan beide kanten opgaan. Heb je kramp en verlies je stolsels?
    Hoe lang ben je zwanger? Te kort voor een echo? Anders zou je de vk eens kunnen bellen.
    Bloedverlies kan ook onschuldig zijn. Een vriendin van me heeft het veel gehad de eerste weken en is nu bijna 30 weken zwanger.
    Ik duim voor je.

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Niet ontzettend veel kramp, vanochtend een beetje, maar al heel lang niet meer. Ik hoop het zo dat het niet zo is. Mag om half 2 de dokter op spreekuur bellen.

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Bij mij werd het helaas een vroege MK... Maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik heb vorige week heel veel bemoedigende woorden gekregen dat er meer vrouwen bloedingen hebben gehad en toch zwanger bleven.

Ik zal voor je duimen dat het blijft plakken...

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik hoop het ook.. Afwachten is het enige wat ik nu moet doen, en dat vind ik echt heel erg moeilijk nu...

6. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Afwachten is echt killing....sterkte meid!

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Hoever ben je met de zwangerschap? Wat zei de dokter? Ik hoop dat alles goed was.

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Afwachten is idd killing..Ik ben nog maar heel pril zwanger, 4 weken en 2 dagen. De dokter zei dat het nog beide kanten op kon, aangezien ik nog geen stolsels heb gezien. Ik moet afwachten wat er de komende dagen gebeurt. Heel spannend zo, veel te spannend eigenlijk. Hoop dat het goed gaat komen, maar mijn gevoel zegt van niet.(echt een gevoel, nergens op gebaseerd dus)

9. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    ik wil je niet ontmoedigen hoor.
    maar ik heb 2 jaar geleden ook een vroege miskraam gehad. en daar waren geen stolsels bij te zien was gewoon een mega menstruatie.
    hopelijk voor jouw ben je gewoon zwanger succes

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks esje, ik houd overal rekening mee, ook met het negatieve. Aan de andere kant weet ik wel dat ik kan zwanger worden, dat is dan wel positief.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Strekte meis, ik weet hoe het is.. duim toch nog voor je..

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik geloof dat het voorbij is, hele nacht flinke krampen gehad, stolsels erbij. Jammer maar helaas, merk dat ik het wel prettiger vind dan die onzekerheid, aangezien ik nu denk te weten waar ik aan toe ben.

Bedankt voor de steun dames!

13. Koon

Koon Niet meer actief

He bah! Veel sterkte :(

14. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Wat verdrietig. ... sterkte

15. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ooh, wat balen... Sterkte!!

16. Loreley

Loreley Actief lid

Nov 5, 2013
    423
    2
    18
    Wat naar :( Sterkte!

17. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks Koon, Miekoe, Brabootje en Loreley, heb ook overdag heel veel krampen gehad. Ondanks de paracetamol heel veel last, helaas. Op naar de volgende ronde...

Share This Page