# klaagmodem aan# De afgelopen maanden heb ik zitten hopen dat mn dochter de waterpokken zou krijgen, dan is ze er maar vanaf he... Niet gehad dus. Nu haal ik vanmorgen mijn dochter bij de peuterspeelzaal op, hangt er opeens een briefje op de deur: op deze groep heerst de waterpokken. Nee he, volgende week zaterdag vieren we mijn dochters verjaardag en de 18e (dan is ze echt jarig) willen we als verrassing naar de Efteling. Ik zie nu alles in duigen vallen. 😱😱😱 Ik hoop zo dat ze de dans ontspringt! #klaagmodem uit #
Ookal krijgt ze de waterpokken, dan wil het natuurlijk niet zeggen dat ze er gelijk ook ziek van is. Dus misschien, stel dat ze het krijgt, dan loopt het alsnog met een sisser af.
Hier waren ze drie dagen beroerd maar daarna gelijk weer fit. Bij een griep zijn ze hier vier dagen ziek en minimaal een week nog niet Helemal fit. geef mij dus maar de waterpokken ipv de giep
Op de kdv van mijn dochter hangt er al 2 maanden zo'n briefje en ze heeft het deze week pas gekregen. Dus misschien valt het mee. En wat Merah ook al zegt, ze hoeft er niet per sé ziek van te worden. Mijn dochter is de middag van de 2e dag wat hangerig geweest maar verder heeft ze er niet zoveel hinder van.
Hier vooraf ziekig en daarna pas de waterpokken, toen viel ook het kwartje. Van de pokjes zelf niet ziek geweest. Ging ook gewoon naar kdv.
Mijn oudste had ze met haar verjaardag, maar was er gelukkig niet echt ziek van. Dus wel sneu, maar tja, je doet er niks aan. Ze kreeg ze trouwens 2 weken na contact met een ander kindje met waterpokken, en de jongste kreeg ze twee weken na de oudste.
Hier was zoontje de laatste van het kdv die het kreeg in september. Hij was toen net 13 maanden en enorm ziek geweest een week lang met hoge koorts , heel zielig. Mijn neefje heeft het ook gehad met 13 maanden afgelopen januari en die is er niet 1 dag beroerd of hangerig van geweest. Mijn schoonzus en broertje waren ook bang dat hij ziek zou worden omdat ze het hebben meegemaakt met mijn zoontje , maar hun zoon ging er fluitend doorheen. Ze hoeven er dus niet ziek van te worden hoor !! Hoorden ook grote verschillen op het kdv. Ik hoop dat ze de dans ontspringt dit keer zodat jullie haar verjaardag kunnen vieren & naar de Efteling kunnen gaan.
Mijn zoontjes hebben het net achter de rug. Bij beiden was de incubatietijd ruim 2,5 week bijna 3 weken, dus je hebt alle kans dat, mocht ze ze ook krijgen het pas na het dagje weg zal openbaren. Mijn kinderen zijn er overigens goed ziek van geweest met een dag of 2-3 hoge koorts.