Hebben jullie daar ook zo'n last van. Dat je dingen die je normaal zokunt beslissen niet weet. En gewoon veel dingen vergeten en van die verstrooide acties
ja haha en helaas word dat alleen maar erger ik kan nu b.v ook beter eerst nadenken wat ik wil zeggen, anders kom ik er toch niet uit. ik hoop dat het na de bevalling allemaal goed komt
Whaaah heel herkenbaar, ook ik weet soms echt niet meer wat ik deed of wat ik gezegd had, en keuzes maken is al helemaal moeilijk.....
Herkenbaar! Ik had het intakegesprek met de vk. Ze vroeg wat voor werk mijn vriend deed en hoe het bedrijf heette. Kon ik toch niet meer opkomen! Ik schaamde me rot......
Ja inderdaad, heb ik ook! Vooral dat ik dingen vergeet..... Hoop echt dat het na de bevalling weer beter wordt...
Heb ik ook last van. Vooral dingen vergeten. Ik belde voor de eerste afspraak met de vk wilde ze mijn telefoon nummer hebben. Dat nummer hebben we al jaren en is niet zo'n moeilijk nummer maar ik kon er niet meer op komen. Gelukkig hadden ze daar nummer herkenning Met keuzes maken heb ik ook wel moeite. Gaan we bijv. friet halen wat wil ik daar bij? Wat voor ijsje wil ik? Wat wil ik nu zien op tv? De meest simpele dingen kan ik niet zo maar meer beslissen. Net of mijn leven ervan af hangt. Ook kan ik soms niet meer op woorden komen dat is ook erg vervelend.