Hoi Meiden, Wat voel je precies als de baby gaat bewegen. Kunnen jullie dat misschien uitleggen. Ik heb soms een raar gevoel in mijn buik een soort trekjes heel licht. Zijn dat dan misschien bewegingen van de baby? Groetjes Binky
Hoi Binky, Dat zou kunnen hoor! Het eerste dat ik voelde was af en toe een kriebeltje, echt een heel licht gevoel in mijn buik dat ook meteen weer weg was. Bij mij begon dat ook zo rond 16, 17 weken. Groetjes, Irene
Ik voelde niets trekken, nee. Het was echt een kriebeltje in mijn buik, alsof er iets langs de binnenkant fladderde. Wat voel je dan precies trekken? Misschien komt het wel van het groeien van je baarmoeder...
Misschien zijn het je banden wel. Zou het nog niet echt bandenpijn willen noemen, maar misschien groeit het nu even allemaal wat sneller dan je banden kunnen bijhouden, dus dan trekken ze een beetje. Heb dat gevoel ook een tijdje gehad, gaat vanzelf weer weg (om later weer terug te komen bij de volgende groeispurt).
ik voelde voor het eerst precies een spier die aan het trekken was,En op 19 weken voelde ik plofjes in mijn buik vooral aan de onderkant van mijn buik.Tot nu toe voel ik die plofjes elke dag.In het begin is het wel wat concentreren maar nadien herken je het direct.
Soms heb je zo'n gevoel op of bij je oog(lid) of in je arm of been. Dat er n spiertje onwillekeurig beweegt.. Dit voelde ook zo in mijn buik~!
Toen ik rond de 16 a 17 weken zwanger was voelde ik iets "fladderen"een ontzettend grappig gevoel en ik twijfelde of het ook echt ons kleintje was, met 20 weken ongeveer voelde ik echte klopjes