Wat fijn dat er zoveel succesverhalen zijn, toppie! Wij hebben nu nog 1 hond en 5 katten en op 1 kat na, allemaal dumpertjes. We hebben de nodige problemen gehad maar het is nu rustig in de bende. Af en toe nog uitspattingen maar dat is maar even. Geen plassende katers meer *klopt af* en geen pissende en poepende hond.
Ik zit met de tranen in mijn ogen, ben zo'n softie wat beesten betreft... Wij hebben ook 2 honden en 5 katten (leuk Dees!). Een oude boerenfoks van 14 en een spaanse windhond van 9 (met epilepsie en een stofwisselings/spierziekte). Verder een te kleine Noorse boskat (was als kitten doodziek, hij kan ook niet goed springen en zijn vacht is vreselijk). Een kale Cornish rex (zelf gefokt, beetje aan lager wal geraakt topmodel nu hahaha) Een harige Sphynx (die horen kaal te zijn ) met mislukte fokcarriere in Israël, dus kom maar hier Een vondeling huiskatje, met 3 weekjes gevonden langs de kant van de weg (dus geef maar hier). En een halfwilde htk, met 5 weken gered bij verslaafden vandaan, hij woog maar 3 ons toen (dus kom maar hier ). Die laatste is nu 5 en heeft al voor wat ellende gezorgd. Als kitten was ie redelijk te hanteren maar hoe ouder hoe wilder helaas. Niet te aaien, als je hoeste vloog ie weg. Mijn vriend kende ik al een half jaar toen zag hij hem voor het eerst, verstopte zich als hij er het weekend was. Toen werd ie ook nog onzindelijk. Heeft 3 bankstellen verzeken. Ik heb 3 keer op het punt gestaan om hem naar een boerderij te brengen waar nog meer van zulke katten mochten wonen, van een vriendin haar ouders. Maar ik kon het niet. Ben hem gaan behandelen met Bachbloesems en het plassen stopte. We kunnen hem nu soms aaien en hij komt af en toe zelfs op schoot! Dan kijken we elkaar aan en zeggen: net een echte kat Maar nu, hij zit momenteel bij de dierenarts Hij had vorige week opeens een verstopte plasbuis, lag in een mandje te loeien van de pijn. Net op tijd maar zijn blaas was al behoorlijk opgerekt Ze konden geen blaasgruis vinden verder en op rontgenfoto's zagen ze ook geen nierstenen. Toen ie die avond weer thuis kwam, lekte hij enorm veel bloed. Dat was na 3 dagen over maar toen bleef hij urine verliezen. Hij lag op maandag in de vensterbank in zijn eigen plas urine Hij leek wel aangereden, helemaal vies aan de achterkant en hij waste zich niet meer. Waar ie ook lag, overal pies. Ik bleef dweilen en schoonmaken. Dierenarts weer gebeld, moesten meteen terugkomen. Nu is ie daar nog, maandag mogen we hem ophalen. Hij heeft een catheter en ze hopen dat dat zijn blaas nu rust geeft. Bakken geld gaat dit weer kosten (hij moet misschien ook nog een penisamputatie). Geeft niet hoor, maar mensen verklaren ons voor gek. Paisley is dus een kat die je niet kunt aaien, hij is zo ontzettend schuw. Maar op zijn manier hoort hij erbij en ik mis hem nu ook, raar toch. Misschien willen jullie voor hem duimen? (en sorry voor het ellenlange verhaal )