Nu op rlt5---- Swingers

Discussie in 'De lounge' gestart door Cinderella22, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik kan maar niet begrijpen hoe sommige dit kunnen. Ik zou enorm jaloers zijn en vind het eigenlijk best wel walgelijk om elk weekend met een ander te zoenen of wat dan ook. We hebben het goed zo met z'n tweetjes.

    Denk er iemand anders dan mij, dan graag vermelden:)
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zit midden in Silent Witness. Beleef ik meer plezier aan.

    Af en toe eens iemand erbij, ach, als fantasie nog niet zo verkeerd. Maar in de praktijk? Nee dank je! En ieder weekend/iedere maand, ik moet er niet aan denken. Mn eigen mannetje is lekker genoeg. Jammie!
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het hoeft voor mij ook niet zo nee! Moet er niet aan denken zeg!
    Kheb het zelfs niet eens als fantasie :)
     
  4. Izzie

    Izzie Actief lid

    5 aug 2006
    383
    0
    0
    hmm lekker is anders.....en dan bedoel ik die vrouw net voordat de reclame begon....
     
  5. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Had deze aflevering al gezien. Hmmm, moet er zelf ook niet aan denken. Heb genoeg aan 1!
     
  6. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik was ook aan het kijken, maar ben erbij weggelopen...
    Ach dat die mensen dat willen moeten zij weten zeg! Ik heb er geen behoefte aan. Ze zijn tenminste open tegen hun partner, ik vind vreemdgaan veel erger!
     
  7. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Wie heeft Grey's Anatomy gezien..? \:D/
    En wanneer begint het weer..? :whistle:
     
  8. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    uuhu volgens mij ging het niet over greys?
    maar goed...

    nee swingers niks voor ons.. ik snij zijn .... eraf hihihi maar goed ieder zijn ding he!
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    ik zag er wat voorstukjes van, nou inderdaad ieder zijn ding, maar echt niet voor ons, ik ga mijn ventje bovendien met niemand delen!

    wat ik trouwens van die voorstukjes gezien heb, vind ik het walchelijk hoe ze er zo mee te koop lopen.
     
  10. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Wij hebben het programma ook gezien, wel interessant, maar indd niet voor onszelf.
     
  11. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Moet er echt niet aan denken om het met een ander te doen, laat staan mijn man, jakkes, wat een vreselijke gedachte...........
     
  12. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb het ook ff zitten kijken,geloof dat ik helemaal gek zou worden als manlief in dezelfde kamer bezig is met iemand anders.getver en dan iemand die ook nog aan mijn lijf zou zitten.brrrr

    zegt dat wijf(lelijker kan niet)dat je een stabiele relatie moet hebben om te kunnen swingen....volgens mij kom je toch echt iets tekort in je eigen relatie als je het bij een ander moet gaan zoeken.
     
  13. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat er op dit forum ook wel swingers zullen zitten. Maar ik denk ook dat je de vermeldingsvrijheid wat heb ingeperkt door je vraag zo te formuleren en er vervolgens LOL achter te zetten.
    Ik ben geen swinger en moet er ook niet aan denken, en als ik het wel zou zijn zou ik het dus al niet posten.
     
  14. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik heb de documentaire niet gezien, dus ik heb geen idee hoe het één en ander in beeld is gebracht, maar de swingers die ik persoonlijk ken zijn bijzondere, liefdevolle mensen die hun partner niet wensen te beperken in hun relaties met anderen. Om dat te kunnen moet je inderdaad ontzettend zeker zijn van de relatie die je hebt. Zij zien het niet als compensatie voor iets wat ze missen, maar als extraatje bovenop alles wat ze al hebben.

    En sorry meiden, maar mag je dan alleen van seks genieten als je maatje 36 hebt en een regelmatig, gaaf gezicht?

    Van mij hoeft het allemaal niet op televisie, maar niemand dwingt je om ernaar te kijken. Waarom zou je in vredesnaam willen kijken naar iets wat je kennelijk zo afschuwelijk vindt? Zet iets op waar je vrolijk van wordt, zou ik zeggen. Of nog beter, zet dat ding uit en ga iets gezelligs doen met je partner.

    Belle, gunt iedereen van harte de vrijheid om met de afstandsbediening op zoek te gaan naar mooie of verheffende programma's. ;)
     

Deel Deze Pagina