Maagpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anna84, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi dames,

Vraagje: sinds 2 dagen heb ik last van mijn maag...het voelt als een hongergevoel..gewoon een soort van druk..het is vervelend, met vlagen word ik er misselijk van..

Verder voel ik me trouwens prima..ik denk dat het te maken heeft met de kleine meid die nu toch echt wel hoog ligt..ik kan me herinneren da ik dit bij onze dochter ook een aantal dagen gehad heb, maaja..stiekem maak je je toch weer zorgen dan hè?

Herkenbaar dit?

Groetjes!!

2. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Hier ook al een paar dagen niet kunnen eten. Echt een brok in mijn maag en flink misselijk. Probeer wel wat binnen te krijgen, wat dan ook smaakt. Maar na een kwartier ligt het zó dwars dat ik meteen spijt heb. Terwijl ik dan toch echt maar hele kleine beetjes neem.

Weet ook niet wat het is, hoofdje van de kleine ligt wel erg hoog (stuit), maar een griepje zou ook kunnen (voel me überhaupt niet zo lekker), daarnaast ook wel voorweeën dus toch al wat aan het rommelen.
    Hoop maar dat het snel wegtrekt!

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Pff..inderdaad ja..ze heeft heel lang goed gelegen, maar ik heb een beetje het idee dat ze gedraaid is..het is niet lekker in ieder geval! Ik kan ook niet echt een houding vinden die lekker is.

Deel Deze Pagina