Hoi, Tegenwoordig zie je overal van die stickers voor muren, meubels enz. Ik ben gewoon op zoek naar stickerwoordjes (echt alleen het woord, zonder achtergrond (in zilver / goud). Lettertype sierletters ongeveer maar van lettertype maat 16 ongeveer.. Met de feestdagen zie je dit soort stickers ook vaak ij goud / zilver met bij. "Fijne feestdagen" Het is dus echt gewoon om op papier te plakken. En het liefst wil ik dus gewoon een vel vol met dit woord. Wie weet waar ik dit kan laten maken?
tegenwoordig zijn er veel mensen die dingen maken (vaak gepersonaliseerd), waar gewoon stickers op geplakt worden. Zij moeten ook makkelijk zo'n vel kunnen maken, werken meestal met een printer die ook snijdt. Een dergelijke shop gewoon eens aanschrijven. Anders zijn er ook nog dit soort webshops. https://123sticker.nl/producten/stickers/
er zijn veel mensen met een hobby plotter, die kunnen dat maken. Vele die het ook voor klanten doen zijn ook actief op plaatselijke Facebook verkoopgroepen, ik zou daar een oproepje doen. ( ik heb zelf ook een plotter, mocht je niemand kunnen vinden mag je mij altijd een pb sturen.)