besnijden

Discussie in 'De lounge' gestart door ruby28, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ruby ik wens je een hele mooie dag toe. Tuurlijk is het spannend, het is wel je kleine mannetje he ;) .
    Maarre, als hij het goed doorstaan heeft (wat vastgebeurt met de ervaring die die arts zal hebben) ook eetsmakelijk. Klinkt lekker hoor taartEN. Hoeveel heb je er? Verwacht je veel drukte?

2. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0

wat zijn de consequenties dan?

@ ruby; veel succes! en heel veel plezier op het feestje :D

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik denk ook niet dat er vanuit mij bijvoorbeeld oogjes dicht worden geknepen hoor, zo makkelijk werkt het helaas niet, je hebt als ouder niet volledige controle over de beslissingen van je kind(eren), moslim of niet.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee als ik dochters had gehad had ik ze over condooms verteld en niet mijn man.

buiten dat ik bijna moslima ben,ben ik ook een moeder en vind dat het bij mijn verantwoording hoort op ze te wijzen op bepaalde gevaren in het leven (in dit geval een soa).

kijk ik kan willen dat mijn kind als maagd het huwelijk in gaat en ze dat meegeven in hun opvoeding.maar ik kan nu niet weten wat mijn kind in zijn leven beslist.

mijn moeder was ook niet blij dat ik op mijn 15e een opstandige tiener werd die een tattoo liet zetten en ontmaagd werd bij een one night stand.
    er zijn ook nog invloeden van buiten af.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    @mamadeluxe: dat jij op je 15e je eerste kind kreeg had jouw moeder waarschijnlijk ook niet in gedachte toen je een jaar of 4 was.

(ik veroordeel je niet hoor,stel alleen een voorbeeld)

6. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Mabrook!

Hoe is het gegaan en heeft hij er erg veel last van gehad.. Mijn zoontje is nu bijna 3 maanden en wij laten het doen als we terug zijn van vakantie (februari) er staat ook een mega feest op de planning dus verheug me er aan de ene kant wel op maar aan de andere kant......?:(

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Spannend! Afgelopen zondag is mijn zoontje gedoopt, vond ik ook een bijzondere gebeurtenis! Hopelijk hebben jullie een mooi feest. En ik kan me zeer goed voorstellen dat je er niet graag bij bent! Brrrrr.

8. Succes Ruby! En alvast gefeliciteerd. Kan me je standpunt goed begrijpen. Moet er niet aan denken om erbij te zijn! Veel 'plezier' zaterdag!

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hi Ruby,

Yassir is 2 mnd geleden besneden in een besnijdeniscentrum in Utrecht. Ik wist niet wat ik moest verwachten, ik was ook erg bang.

Het is allemaal meegevallen, hij is nadat ie besneden is meteen lekker gaan spelen. Het is hamdolilah erg goed gegaan. ik zou me er niet druk overmaken. Artsen verrichten de operatie en ze namen bij ons echt de tijd. Het enige was dat bij Yassir de prik om te verdoven erg gemeen was. Hij begon meteen heel hard te huilen en daarna was het over.Ik deed daarna precies zijn piemeltje verzorgen zoals me verteld is en veel vaker verschonen. Het gaat helemaal goed komen ;) . Je hebt ook nog eens steun van je familie.

SUCCES laat je nog even weten hoe het is gegaan.

Groetjes

Mamavyas

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Gefeliciteerd ;) .

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bedankt voor je uitleg Ruby, zo had ik het nog niet bekeken. En idd dat had mijn moeder niet verwacht.
    Ik kan me wel voorstellen dat binnen een islamitisch gezin een tienerzwangerschap toch wat meer "impact" maakt?

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

@imam, wat zijn de consequenties dan?

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dan ga je naar de hel :-#

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

:) ik hoop dat je een grapje maakt ... zoiets stoms heb ik nog nooit gehoord ( als het zo zou zijn ) :)

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben bloedserieus!
    Maar er is vast wel een moslim(a) in de zaal?

16. chantal1984

:) :) :)

17. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    even tussendoor er is niemand die kan zeggen dat je op voorhand naar d ehel gaat dat word op de dag des oordeels gewogen volgens ons geloof maar laten we zeggen dat je niet echt goede punten scoort.

maar chantal jij vind de islam zo een belachelijk geloof wat ik belachelijk vind is dat je in het christendom maar lekker alles mag doen wat er is toch de erfzonde nietwaar?

18. Niet meer actief

Nou.. denk dat het meer zo is dat wij als christenen over het algemeen nog heel weinig aan ons geloof doen.. als je de bijbel en de koran naast elkaar legt zul je zien dat er schrikbarend veel overeenkomsten zijn.. wij kennen o.a. ook een tijd van 'vasten' etc.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dat is idd het geval.
    voordat ik me had bekeerd deed ik ook bitter weinig aan het christelijk geloof.
    en veel mensen doen dat.
    soms wel jammer hoor.
    maar heb wel vorig jaar tijdens de ramadan eens wat uit beiden boeken gelezen.
    nou ik schrok me ook een hoedje soms van de bijbel wat ik noooooooit had geweten.

20. chantal1984

Wie zegt dat ik de islam een belachelijk geloof vind ? :( ... kan ik nergens terug vinden hoor dat ik dat zeg ... En wat er in het christendom gedaan word, geen idee, ik geloof nergens in ... ik vind het gewoon raar dat er om zoiets gezegd word dat je dan naar de hel zou gaan ..

Deel Deze Pagina