besnijden?

Discussion in 'Na de bevalling' started by meinouw, Sep 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou mijn gaatjes waren allang weer dicht toen ik puber was hoor (net als mijn navelpiercing inmiddels na 10 jaar) dat vind ik lang niet permanent als besnijden, besnijden gaat meer om een levensvisie/norm en ik vind dat daar je kind zelf over gaat. MAAR ik vind dopen daar ook onder vallen neemt die beslissing voor je kind en is NOOIT terug te draaien.

Mijn kinderen mogen dat na hun 16-18e zelf beslissen, grote levensbeslissingen neem ik niet voor hun.

Verder heeft het weinig met hygiene te maken het is misschien wel makkelijker maar als je gewoon je zoon leert goed zichzelf schoon te maken is het helemaal geen probleem lijkt mij.

Ik heb trouwens een partner gehad die zich met zijn 18e heeft laten besnijden omdat zijn ex dat vroeg (?!) en het had wel degelijk effect op de gevoeligheid in het begin was het gevoeliger maar het werd steeds ongevoeliger...

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    [​IMG] geen meer woord aan toe te voegen

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    1.20 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreƫerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

Aangezien dit soort topics meestal eindigen in discussie over geloof. Sluit ik dit topic. (Er is overigens nog niet zo lang geleden een topic over besnijden geweest in de lounge, dus hier zou je ook even verder kunnen lezen). ;)

Share This Page