Sinds vanmiddag heeft mn meisje vreemde rode vlekken.. Op haar voorhoofd,wangen en haar neus, verder nergens. Ze heeft geen koorts maar is wel moe en jengelig..wat kan dit zijn. Beetje vreemde foto maar ze wilde niet...haha In het echt is het nog roder, dat glimmen komt van de zalf (die ze altijd op krijgt)
Heb de foto bekeken, maar ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn. is ze buiten geweest? misschien dan een reactie op de zon (bedenk ook maar wat) Ben benieuwd wat andere zeggen
Warmte-uitslag? Wel bijzonder dat het dan ook op de billen zit.... Onze dochter had vandaag ook wat warmte uitslag en daaronder een rode waas op haar gezichtje ( na even buiten gewandeld te hebben ).
Vreemd. Doet me denken aan de 5e ziekte... Lijkt me niks ernstigs verder? Als ze geen koorts heeft, niet suf is en goed drinkt. Onze oudste heeft ook weleens vlekken op haar gezicht. Weet nog steeds niet wat het is, trekt vaak ook weer weg. Misschien een allergische reactie?
Niks anders gegeten of gedronken daon normaal. Geen ander wasmiddel en niet in de zon geweest vandaag. Daarom vind ik het ook zo vreemd. Morgen maar even kijken of het er nog zit
Zoontje had dit een dag na de bmr prik. Het was een reactie op entstof, niet de enting zelf. Dus de hulpstoffen zegmaar. Heeft ze net een prikje gehad?!