Omg! Dat klinkt inderdaad verschrikkelijk bekrompen. Deze mensen moeten zich afvragen wie hier nu daadwerkelijk de vreemde eend in de bijt is. Jullie niet in elk geval. Gewoon communiceren zonder vooroordelen is helaas lastig voor mensen. En in plaats van opmerkingen naar je man, kunnen ze of niets zeggen of vragen stellen. Zo heb ik ook ooit aan een dame gevraagd wat dat voor tekeningen op haar handen waren. Bleek henna te zijn en ze legde alles super enthousiast uit. Beide een gezellig praatje en ik had weer wat geleerd.
Ik dacht altijd dat je buitenlandse was. Alhoewrl ik dat stom vind. Maar ik dacht dus een Marokkaanse/Turkse maar geboren in NL(dus Nederlandse) woonachtig in het buitenland. Gek hoe je van een totaal onbekend persoon een heel beeld kan hebben
Een ander lid die mij al een poosje was opgevallen is: @BrechjeDK. Plaatst ook alleen maar sex en menstruatie onderwerpen.
Dat denken er hier wel meer. Ach ja, is ook niet zo gek gezien mijn geloofsovertuiging en naam (voor degenen die ooit pb-contact met me hebben gehad dan). Technisch gezien klopt het natuurlijk wel, aangezien ik als Nederlandse in het buitenland woon, en ben daarmee dus een "buitenlander" (Ik neem overal waar ik naartoe ga mijn verblijfsvergunning mee, net zoals mijn man zijn carte nationale altijd bij zich heeft haha.)